• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 21 اسفند 1398
کد مطلب : 96884
+
-

تعطیلات بحرانی

انصاری‌فرد با استعفای ناگهانی خود ‌ماه‌عسل سرخ‌ها را به‌هم‌ریخت اما هیات مدیره می‌گوید فرار نکنید

در زمانی کمتر از 24ساعت، اتفاقات عجیب و غیرمنتظره‌ای در باشگاه پرسپولیس رخ داد. ابتدا هیأت‌مدیره این باشگاه حکم به برکناری حسین قدوسی داد که این حکم با واکنش تند مدیرعامل باشگاه روبه‌رو شد. محمدحسن انصاری‌فرد با انتقاد از تصمیم هیأت‌مدیره گفت: «متأسفانه بدون اطلاع من، حسین قدوسی را که از یاران باوفای باشگاه پرسپولیس بوده و فردی زحمتکش و دلسوز و کاربلد محسوب می‌شود، برکنار کردند. بعد از این اتفاق اعضای هیأت‌مدیره خبر این برکناری را بدون هماهنگی با من روی رسانه‌های اجتماعی باشگاه منتشر کردند که وقتی من این خبر را خواندم، شوکه شدم. به‌دنبال این موضوع رسول‌پناه از لفظ بسیار جسارت‌آمیزی در قبال من استفاده کرد... آنها کار را به جایی رساندند که دیگر جای ماندن من نیست چون مدیرعاملی که نتواند مدیر روابط‌عمومی‌اش را خودش انتخاب کند، حتما اختیار ندارد. در نشست هیأت‌مدیره صراحتا اعلام کردند وزیر ورزش گفته قدوسی در باشگاه پرسپولیس نباشد.» در این بین تناقض در حرف‌های مدیرعامل پرسپولیس و مدیر روابط‌عمومی نیز جالب بود. انصاری‌فرد مدعی شد خبر برکناری قدوسی را در رسانه‌های اجتماعی خوانده و شوکه شده، درحالی‌که قدوسی در صفحه شخصی‌اش نوشته: «اواسط جلسه (هیأت‌مدیره) آقای انصاری‌فرد آمدند و در راه‌پله ماجرا را گفتند. بنده هم گفتم اشکالی ندارد. حرف‌هایی زدیم. دقایقی بعد جلسه هیأت‌مدیره هم به پایان رسید. 10دقیقه‌ای در باشگاه با مدیرعامل خلوت کردیم. خیلی زود از باشگاه بیرون آمدم تا مدیرعامل در معذورات و تنگنا نباشد...» انصاری‌فرد البته یک تناقض هم با صحبت‌های پیشین خودش دارد. او که بدون عضویت در هیأت‌مدیره پرسپولیس مدیرعامل این باشگاه شده بود، در نخستین روزهای انتصابش بارها روی این جمله تأکید کرد که «من تابع تصمیمات هیأت‌مدیره هستم.» اما حالا زیر بار تصمیمات همان هیأت‌مدیره نمی‌رود و خواهان اختیار تام است.

  تکذیب صحبت‌های انصاری‌فرد توسط وزارت ورزش
مازیار ناظمی، مدیر روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان با تکذیب ادعای محمدحسن انصاری‌فرد گفت: «وزیر ورزش و جوانان هیچ دخالتی در عزل و نصب مدیر روابط‌عمومی پرسپولیس ندارد و این اقدامات از اختیارات هیأت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه است. وزارت ورزش و جوانان به تصمیمات مدیران باشگاه احترام می‌گذارد.» 

   فرار نکنید، بمانید و به ابهامات پاسخ دهید
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به استعفای مدیرعامل این باشگاه خواستار حضور وی در جلسه با حضور اعضا و پاسخگویی به سوالات شد. هیات مدیره در این بیانیه انصاری‌فرد را بابت وعده‌های مکرر، فرافکنی، مظلوم نمایی، از بین بردن فرصت‌های درآمدزایی، پنهان کاری، ایجاد تضامین غیرقانونی و... متهم کرده و درعین حال از هواداران پرسپولیس خواسته همچنان به حمایت خود از تیم ادامه دهند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید