• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 4 دی 1398
کد مطلب : 91193
+
-

صدای استان ها

   شهرک خاوران تبریز را دریابید
ساخت شهرک مسکونی خاوران تبریز بیش از 20 سال است که کلید خورده و سرمایه‌های مردم در این شهرک به هدر می‌رود. البته قیمت‌ها بالا رفته، اما چه فایده که اشتراک آب، برق و گاز در این شهرک وجود ندارد. خواهشمندیم مسئولان به رفع مشکل اهالی این منطقه توجه ویژه‌ داشته باشند.
محمدی از آذربایجان‌ شرقی

   لزوم به‌کارگیری نیروی بومی
در حالی ‌که شهرستان دهگلان با جمعیت تحصیل‌کرده زیاد، بیکارانی با مدارک مرتبط با استخدامی‌های اخیر دارد، در برخی استخدام‌های بعضی دستگاه‌های اداری این شهرستان از نیروی سایر شهرستان‌ها استفاده شده است. درخواست داریم این موضوع بررسی شود.
طهماسبی از کردستان 

   کیفیت قطارها
از مسئولان راه‌آهن شمال غرب کشور درخواست می‌شود به وضعیت قطارهای زنجان رسیدگی کنند. در حال حاضر قطارهای قدیمی در ریل مسیرهای زنجان - تهران -  میانه حرکت می‌کنند و این موضوع مسافران را آزار می‌دهد.
قادری از زنجان

   پیاده‌روهای نابسامان
وضع نامناسب پیاده‌روها و وجود چاله‌هایی که هر روز در مسیر راه شهروندان سبز می‌شود، مشکلات زیادی را برای افراد پیاده به‌ویژه سالخوردگان و معلولان ایجاد می‌کند. در بسیاری از موارد هم در پیاده‌روهای سنگفر‌ش‌شده، آب زیر موزاییک‌ها جمع می‌شود و فقط کافی است پای یک عابر روی آن‌ها برود تا حجمی از آب کثیف روی خودش و دیگران بپاشد. 
سلطانی از قزوین

   نبود دستگاه عابربانک در روستا
در روستای حسن‌آباد کمالوند، واقع در شهرستان خرم‌آباد، هیچ عابربانکی وجود ندارد و اهالی برای انجام امور بانکی ساده مانند انتقال وجه، مجبورند به روستاهای دیگر یا شهر مراجعه کنند. مسئولان به این روستا توجه بیشتری داشته باشند.
جمعی از اهالی از روستا از لرستان 

   ایلام همچنان بدون ترمیم زیرساخت‌های شهری 
زیرساخت‌های شهری در استان ایلام پس از بارش‌های فروردین امسال نشان داد چه مقدار در مقابل بارش‌های شدید باران تخریب‌پذیر هستند و نیاز به اصلاح دارند، اما تا همین الان هم اقدام قابل توجهی برای تقویت استان در مقابل سیل انجام نشده و این موضوع از بارش نصفه‌نیمه چند روز پیش و آب‌گرفتگی معبر مشخص بود. لطفا رسیدگی کنید.
سرابی از ایلام 

این خبر را به اشتراک بگذارید