• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77585
+
-

ساماندهی دیوارنگاری‌های تهران طی 5سال

ساماندهی دیوارنگاری‌های تهران طی 5سال

براساس برنامه‌ریزی و مطالعات انجام‌شده قرار است در یک بازه زمانی 5ساله همه دیوارنگاری‌های یادمانی شهر تهران مورد بازنگری قرار گیرد و ساماندهی شود.
به گزارش همشهری، سیدمجتبی موسوی، معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در این‌باره گفت: در همین زمینه ورکشاپ 2روزه ایده‌پردازی و طراحی دیوارنگاری یادمانی شهدا در عمارت عین‌الدوله برگزار شد. طی سال‌هایی که در سازمان زیباسازی شهر تهران درخصوص بحث دیوارنگاری‌های یادمانی به‌خصوص موضوع شهدا و انقلاب اسلامی فعالیت‌‌ می‌کنیم، آثار بسیار زیادی در این زمینه خلق و اجرا شده است. حتی 2دوره از دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران را به‌دلیل اهمیت یادمان شهدا به این موضوع اختصاص داده‌ایم.
به گفته موسوی، همه آثاری را که نیازمند بازسازی و مرمت هستند، مجدد ترمیم خواهیم کرد. همچنین آنهایی را که نیاز به طراحی و اجرای مجدد دارند، دوباره طراحی خواهیم کرد. او با تأکید بر اینکه به‌دنبال استفاده از ظرفیت هنرمندان برای خلق و ارتقای کیفیت آثار هستیم، گفت: می‌خواهیم تجربه‌ای را که از این ورکشاپ به‌دست آمده، با دیگر هنرمندان در این حوزه هم در میان بگذاریم. در آینده ورکشاپ‌های دیگری نیز درخصوص مباحث مختلف برگزار می‌شود و هنرمندان رشته‌های گوناگون می‌توانند در آنها شرکت کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید