• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69040
+
-

مددجویان بوشهری تا بهمن خانه‌دار می‌شوند

کمیته امداد
مددجویان بوشهری تا بهمن خانه‌دار می‌شوند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به ساخت هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان با مشارکت سپاه و استانداری بوشهر گفت: این واحدهای مسکونی که روند اجرایی آن تسریع یافته است، حداکثر تا بهمن ماه امسال واگذار می‌شود. 

به گزارش تسنیم، «احمد لطفی» در نشست با مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با تاکید بر تسریع در رسیدگی به مشکلات مددجویان اظهار کرد: برای پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های افراد نیازمند، میز خدمت، بدون واسطه و بدون تشریفات اداری، با حضور مسئولان ستادی و شهرستانی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری میز خدمت در مصلای جمعه دلوار تنگستان خبر داد و بیان کرد: افراد مراجعه‌کننده ضمن اعلام رضایت از خدمات کمیته امداد درخواست‌های مجدد خود را مطرح کردند که متناسب با هر حوزه به مسئول ذی‌ربط ارجاع داده و مشکلات آنها بررسی شد.

 مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به عمده‌ترین درخواست‌های مراجعه کنندگان گفت: بیشترین نیاز و درخواست‌های این مراجعه‌کنندگان که اغلب مددجویان تحت حمایت بودند، مشکلات مسکن و اشتغال بوده که توصیه‌ها و راهنمایی‌های لازم برای رفع این نوع مشکلات داده شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: در خصوص مشکل اشتغال مددجویان، توصیه شده است که آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای فراگرفته شود تا پس از آن با اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی کم‌بهره از سوی کمیته امداد، زمینه اشتغال و خودکفایی آنها فراهم شود. وی در خصوص رفع مشکلات مسکن نیازمندان بیان کرد: یکی از اقدامات برجسته کمیته امداد امسال تکمیل و واگذاری هزار واحد مسکن روستایی و شهری به مددجویان نیازمند است که از سال گذشته با مشارکت سپاه و استانداری آغاز شده و حداکثر تا بهمن ماه امسال واگذار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر توجه به اشتغال مددجویان افزود: در بررسی اشتغال مددجویان تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد مشاغال خانگی، کارآفرینی و کارگاه‌های تولیدی تصویب و پرداخت می‌شود که نقش مهمی در اشتغال‌زایی مددجویان دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید