• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61743
+
-

شکوفایی ظرفیت‌های معدنی بشاگرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: شکوفایی ظرفیت‌های معدنی سراسر استان به‌ویژه شهرستان بشاگرد برای بهبود اشتغال، افزایش تولید و درآمدزایی با جدیت دنبال شود. 

به گزارش فارس «ایرج حیدری» در جلسه شورای معادن استان هرمزگان با اشاره به اهمیت شکوفاسازی ظرفیت‌های معدنی استان برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید گفت: معادن یکی از ظرفیت‌های مهم استان هرمزگان است که تقریباً سراسر استان از این نعمت خدادادی برخوردار است. 

وی افزود: از ظرفیت‌های معدنی استان باید برای افزایش اشتغال‌زایی، تولید و درآمدزایی برای مناطق مختلف استان بهره‌برداری کرد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان با تاکید بر شکوفاسازی ظرفیت‌های معدنی در شرق استان، بیان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های معدنی در شرق استان به‌ویژه شهرستان بشاگرد بهترین راهکار برای توسعه این شهرستان، افزایش تولید و بهبود وضعیت اشتغال بشاگرد است که باید به صورت ویژه در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد زیرا راه توسعه بشاگرد در کنار سایر فعالیت‌ها شکوفایی ظرفیت‌های معدنی آن است. 

حیدری بیان کرد: شکوفایی ظرفیت‌های معدنی در شهرستان بشاگرد علاوه بر تسریع در روند توسعه این شهرستان باعث ماندگاری جمعیت در این شهرستان و رونق تولید و اشتغال در بشاگرد می‌شود. 

وی در همین رابطه گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه سایر دستگاه‌های مسئول استان شکوفایی ظرفیت‌های معدنی تمام نقاط استان به‌ویژه شهرستان بشاگرد را در دستور کار خود قرار دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید