• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 21 اسفند 1397
کد مطلب : 50632
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  نمایندگان مجلس به حوزه‌های انتخاب نمی‌رسند
نماینده ما در شهرستان کبودرآهنگ از دور قبل انتخابات قول‌هایی برای معلم، جاده، خانه بهداشت و غیره در روستای زین‌آباد دادند که هیچ‌کدام محقق نشده است. نماینده ما سالی یک‌بار هم به روستای ما که هیچ به منطقه ما هم سرنمی‌زنند ولی دوباره زمان انتخابات یاد وعده دادن می‌افتند.

از اهالی زین‌آباد کبودرآهنگ

  مسئولان فکری به حال کارگران بکنند
یک مسئول بگوید که کارگران با 2 میلیون تومان چه کنند؟ وقتی اجاره‌خانه‌ها سر به فلک کشیده و قیمت‌ها همچنان در حال بالارفتن هستند. زندگی مردم فلج شده است.
افتخاری از اسلامشهر

  اختلاس‌ها به جایی رسیده که رقم را به یورو اعلام می‌کنند
واقعا اینقدر نظارت‌ها ناکافی و ضعیف بوده که بعد از اختلاس‌های چند هزارمیلیاردی، ‌آنقدر صفرهای اختلاس‌ها زیاد شده که دیگر آن را جمع و جور کرده و به دلار و یورو رقم اختلاس را اعلام می‌کنند؟
رحمان معتمد از تهران

@ اجازه حصارکشی دور باغ اهالی انجم‌آباد چه شد
جهاد کشاورزی و مسئولان برای حصارکشی باغات اهالی مجوز نمی‌دهند اما عده‌ای می‌آیند، باغات را مسکونی یا ویلایی می‌سازند و می‌روند و سالی چند روز می‌آیند، ‌اما به ما اهالی انجم‌آباد اجازه حصارکشی دور باغ را نمی‌دهند. دردمان را به چه‌کسی بگوییم.
خدیری از شهریار

@کارگران راه‌آهن آذربایجان شرقی هنوز حقوق نگرفته‌اند
حقوق کارگران تأمین نگهداری خطوط راه‌آهن استان به‌رغم اعتراض‌هایی که شد و وعده‌هایی که دادند، تاکنون پرداخت نشده است و مسئولان در روزهای پایانی سال هنوز وعده می‌دهند. پیمانکار هم می‌گوید، مسئولان باید با او تسویه کنند که بتواند پول ما را بدهد و در این بین ما گرفتار بی‌پولی شده و شب عید شرمنده خانواده شده‌ایم.
حجتی از کارگران راه‌آهن از تبریز

  چرا برای معاینه فنی خودرو برچسب نمی‌دهند
 چند روز قبل برای معاینه فنی رفتم که برای تأیید برچسب ندادند و فقط یک برگه دادند. پلیس هم مرا جریمه کرد به‌علت نداشتن برچسب معاینه فنی! تکلیف ما چیست وقتی برای معاینه فنی برچسب نمی‌دهند؟
اصغری از تهران

 خودروسازها دست از بدقولی بردارند
 به امید کم نشدن ارزش پول‌مان، من و پسرم و همسرم پول‌هایمان را جمع کردیم و یک خودرو ثبت‌نام کردیم که آبان 98 تحویل ما شود. با بدقولی‌هایی که خودروسازان کرده‌اند مدام نگران هستیم سال آینده خودروسازان بدقول‌تر شوند!
سکینه هوشور از یزد

  چرا گاز خانه‌های خالی را قطع می‌کنند
 این چه قانونی است که اگر خانه‌ای خالی باشد، گازش را قطع می‌کنند، درحالی‌که هزینه انشعاب و آبونمان ماهانه پرداخت شده؟ بعد برای وصل مجدد باید حداقل 10روز دوندگی و کلی هزینه کرد تا دوباره مجوز نظام مهندسی و تأیید گاز و غیره را بگیرید! این کار جز مردم آزاری است؟
رستمی از تهران

  زمین ما را تصاحب کرده و پس نمی‌دهند
زمینی داریم که بدون جلب رضایت ما شهرداری ناحیه3خمینی‌شهر اصفهان درآن اسباب‌بازی بچه‌ها را قرار داده است و هر چه برای گرفتن زمین خودمان مراجعه می‌کنیم، ما را مسخره می‌کنند. حالا که به دستور مقامات قرار است زمین‌های مصادره‌ای زمان طاغوت را برگردانند، بگویید به زمین‌های این‌چنینی هم توجه شود و حق مالکیت ما را محترم بشمارند.
محمودی از اصفهان

@ ببینید حال من چگونه است؟
 خبری منتشر شده بود که یک نماینده مجلس با بیش از 8میلیون حقوق در سختی زندگی می‌کند. با فرض اینکه فقط همان 8میلیون را بگیرند و سختشان باشد، ببینید حال من مدرک کارشناسی ارشد با ماهی 2میلیون‌ و هزینه خواهر و مادرم چگونه است؟
امین رضایی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید