• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 15 اسفند 1397
کد مطلب : 49961
+
-

نمی‌توانم برای هر تماشاگر مأمور بگذارم!

باز هم اهواز و باز هم سنگ‌پرانی سوژه یکی از مهم‌ترین آیتم‌های برنامه نود دوشنبه شب بود. در برنامه نود به اتفاقات بازی استقلال و فولاد پرداخته شد که منجر به مصدومیت شدید یک هوادار نوجوان استقلال شد و دبیر هیأت فوتبال خوزستان هم روی خط آمد. حالا اما صحبت‌های مطرح شده در این برنامه خوزستانی‌ها را شاکی کرده است.
رئیس هیأت فوتبال خوزستان با اشاره به اتفاقات برنامه90 درباره آسیب دیدن یک نوجوان در ورزشگاه غدیر خوزستان در جریان بازی استقلال تهران و فولادخوزستان گفت: «برای مسابقه تمامی تدابیر لازم دیده شده بود. نیروهایی که آمده بودند همگی افراد با تجربه بودند. در طول مسابقه هم هیچ اتفاقی نیفتاده بود. هر کسی هم وظایف خودش را انجام می‌دهد. مدیریت که کاملا در دست من نیست. ما هماهنگی لازم را انجام می‌دهیم ولی از سازمان لیگ گرفته تا من رئیس هیأت فوتبال کارمان چیز دیگری است. من وظیفه‌ام آماده کردن زمین مسابقه و توپ و کارهای مربوط به روابط عمومی بازی بود که انجام دادم. نیروی انتظامی وظیفه‌اش چیست که این اتفاق افتاد؟ باید در مقابل سنگ‌اندازی پاسخگو باشند.»
وی در ادامه افزود: «ما راضی نیستیم این اتفاقات در استادیوم بیفتد چراکه در نهایت حکم محرومیت صادر می‌کنند که بازی در خوزستان نباشد یا بدون تماشاگر انجام شود. اما بعضی آقایان پشت تلویزیون حرف‌های مختلفی زدند؛ ازجمله اینکه باید استعفا بدهیم. مگر باید هر اتفاقی افتاد مسئولان استعفا دهند؟ خود فردوسی‌پور بیاید کار کشور را انجام دهد. این اتفاقاتی که افتاد در همه استان‌ها رخ می‌دهد ولی ما به همراه تهران تنها استان‌هایی هستیم که 4تیم در لیگ برتر داریم. امکانات‌مان هم در حد تهران نیست و درگیری پیش می‌آید. البته مأموران سریع ورود کردند و از تشدید آن جلوگیری کردند تا وضعیت بدتر نشود.» 
رئیس هیأت فوتبال خوزستان درباره اینکه فردوسی‌پور شرایط میزبانی خوزستان را با شرایط میزبانی تیم‌های اروپایی مقایسه کرد گفت: «امکانات و شرایط ما با کشورهای اروپایی قابل مقایسه نیست. فردوسی‌پور عادل نیست و فقط دنبال تخریب است. اگر می‌خواستی فوتبال را درست کنی برنامه می‌ساختی و برای تماشاگران فرهنگسازی‌ می‌کردی تا یاد بگیرند به جای دعوا از فوتبال لذت ببرند وگرنه کی دوست دارد هموطنش را بزند؟ من که نمی‌توانم برای هر تماشاگر یک مأمور بگذارم. یک موقع‌هایی این اتفاقات اجتناب پذیر است.»
طالقانی افزود: « من خودم  روی خط برنامه نبودم ولی اگر مسئولان بخواهند تصمیمی بگیرند از موجودیت شهرم دفاع می‌کنم. حالا  اگریکی - دو نفر اشتباه کنند نباید سر ما را ببرند. در شهرهای دیگر هم این اتفاق‌ها می‌افتد، چرا آن جاها را نمی‌گوید؟ من دلیلش را می‌دانم بعدها خواهم گفت.»
این عضو هیأت رئیسه درخصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نیز گفت: « رئیس فدراسیون در حال انجام مذاکرات است. گزینه‌ای که کمیته فنی تأیید کند، در هیأت رئیسه آن را بررسی می‌کنیم البته گزینه ما خارجی خواهد بود.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید