• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 26 آذر 1397
کد مطلب : 41263
+
-

دانشگر: هیچ‌وقت از خودم راضی نیستم

دانشگر: هیچ‌وقت از خودم راضی نیستم

محمد دانشگر در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال، شرایط سختی را تجربه کرد و حتی چند هفته نیمکت‌نشین شد. او اما دوباره به ترکیب اصلی استقلال رسید و جزو مهره‌های ثابت وینفرد شفر محسوب می‌شود. با دانشگر درخصوص شرایط استقلال، عملکرد خودش در نیم‌فصل اول و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد. دانشگر معتقد است که تیمش در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری خواهد گرفت. او استقلال را یکی از مدعیان جدی قهرمانی می‌داند.
  از آخرین بازی نیم‌فصل برابر پدیده شروع کنیم. فکر می‌کنی استقلال مستحق برد بود؟
ما خوب بازی کردیم و البته برابر تیم باکیفیتی 
قرار گرفتیم. می‌توانستیم برنده باشیم ولی چند فرصت خوب را از دست دادیم، داوری هم که به ضرر ما بود و اگر اشتباهات داوری نبود برنده می‌شدیم. گل سالم ما مردود اعلام شد و متأسفانه این یک اشتباه تأثیرگذار بود.
  ولی به عقیده برخی از کارشناسان،تو هم باید در دقایق ابتدایی اخراج می‌شدی!
اظهارنظرهای کارشناسان داوری محترم است اما خطای من اصلا اخراج نداشت.
  ولی تو روی مهاجم پدیده در حالت تک‌به‌تک خطا کردی. آن صحنه اخراج نداشت؟
فاصله حسین مهربان با دروازه بسیار زیاد بود ضمن اینکه اگر او از من رد می‌شد، به‌طور قطع روزبه چشمی به این بازیکن می‌رسید چون او به‌عنوان یار پوششی من ایستاده بود. این را هم بگویم که در قوانین جدید داوری این صحنه اصلا کارت قرمز ندارد؛ چون درگیری برسر توپ بوده است و من پیراهن بازیکن را نکشیدم که قرار باشد از زمین بازی اخراج شوم.
  بازیکنان استقلال معتقدند که داوری‌ها به سود پرسپولیس است. نظر تو چیست؟
من حرفی در مورد پرسپولیس نمی‌زنم چون نباید در مورد دیگر تیم‌ها صحبت کنم. فقط می‌توانم در مورد تیم خودمان صحبت کنم. داورها هم مثل بازیکن یا مربی اشتباه می‌کنند ولی ما وقتی مرتکب اشتباهی می‌شویم، تلاش می‌کنیم تا پیشرفت کنیم و اشتباهات را جبران کنیم. داورها هم نباید درجا بزنند. به‌عنوان مثال اگر در بازی با سپاهان پنالتی ما گرفته می‌شد و در بازی با پدیده گل سالم ما مردود اعلام نمی‌شد الان بیشتر 
امتیاز داشتیم.
  در مورد جنگ رسانه‌ای بازیکنان استقلال و پرسپولیس چه صحبتی داری؟
در مجموع معتقدم که جنگ رسانه‌ای استقلال و پرسپولیس خوب نیست.
  از عملکرد خودت در نیم‌فصل اول راضی هستی؟
فوتبالیست هیچ‌وقت نباید از عملکرد خودش راضی باشد. من هم هیچ وقت از عملکردم راضی نیستم و همیشه تلاش می‌کنم تا کیفیت فنی‌ام بهتر شود. اول فصل روزهای سختی را در استقلال پشت سر گذاشتم و شرایط برای من و دیگر بازیکنان جدید استقلال سخت بود. البته من همان زمان که روی نیمکت هم نشستم، گفتم که اهل عقب‌نشینی نیستم و تلاش می‌کنم تا به هدفم برسم.
  فکر می‌کنی استقلال در نیم فصل دوم بهتر نتیجه بگیرد؟
قطعا این اتفاق رخ خواهد داد و ما نتایج بهتری خواهیم گرفت. استقلال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید