• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 18 آذر 1397
کد مطلب : 40210
+
-

14کشته در سرقت مسلحانه بانک

14کشته در سرقت مسلحانه بانک

درگیری میان پلیس برزیل و سارقان مسلح بانک در ایالت سیرا باعث کشته شدن 14نفر ازجمله 2کودک شد. به گزارش گاردین، این حادثه شامگاه جمعه و زمانی رخ داد که دزدان مسلح قصد داشتند با منفجر کردن دستگاه عابربانک، پول‌های داخل آن را سرقت کنند. سارقان برای اجرای نقشه‌شان ابتدا خیابان منتهی به محل بانک را مسدود کردند اما زمانی که قصد منفجر کردن عابربانک را داشتند، مأموران پلیس سر رسیدند.

سخنگوی فرماندار سیرا گفت: مأموران پلیس از مدتی قبل‌تر به‌دنبال این باند بودند چرا که آنها 2سرقت مشابه دیگر را هم در سطح ایالت رقم زده بودند و در هر 2 سرقت با منفجر کردن عابربانک، پول‌های داخل آن را دزدیده بودند. به همین دلیل مأموران پلیس با پیگیری‌های انجام شده موفق شدند اعضای این باند را هنگام آخرین سرقت غافلگیر کنند.

این اما پایان ماجرا نبود. چرا که سارقان با مشاهده پلیس اقدام به گروگان‌ گرفتن عده‌ای از رهگذران کردند تا راهی برای فرار پیدا کنند. 5نفر از گروگان‌ها اعضای خانواده‌ای بودند که سوار بر خودرویشان در حال عبور از آنجا بودند. در همین هنگام بود که درگیری میان پلیس و دزدان مسلح شروع شد. درگیری‌ای که پایان آن مرگ 14نفر ازجمله 5عضو خانواده‌ای بود که توسط دزدان گروگان گرفته شدند. پلیس برزیل اعلام کرده که 6نفر از اعضای باند سرقت نیز در میان کشته‌‌شدگان هستند و تحقیقات برای شناسایی بقیه قربانیان ادامه دارد. به گفته سخنگوی پلیس، 2کودک نیز در میان قربانیان وجود دارند و تمامی قربانیان غیرنظامی، توسط سارقان مسلح کشته شده‌‌اند.

براساس این گزارش، در این حادثه مأموران پلیس موفق به دستگیری 2مظنون شدند و گفته می‌شود بقیه سارقان با سرقت خودروی همان خانواده‌ای که در این حادثه کشته شدند، پا به فرار گذاشتند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید