• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
پنج شنبه 15 آذر 1397
کد مطلب : 39962
+
-

طرح زوج و فرد در تهران باید حذف شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه حذف طرح زوج و فرد منجر به کاهش آلودگی هوای شهر تهران خواهد شد گفت: ما تأکید بر اجرای این طرح داریم و امیدواریم که پلیس در این زمینه با ما همکاری و همراهی داشته باشد.
محسن پورسیدآقایی با اشاره به اینکه حذف طرح زوج و فرد و گسترش طرح ترافیک در سطح شهر تهران می‌تواند در کاهش آلودگی هوا مؤثر باشد به ایسنا، گفت: طرح ترافیک در واقع باعث کاهش ترافیک است اما طرح زوج و فرد قطعا باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود و ما ناچاریم این طرح را اجرا کنیم. وی با اشاره به آلودگی هوای شهر تهران گفت: چنانچه حذف طرح زوج و فرد انجام نشود ما نمی‌توانیم شاهد کاهش آلودگی هوای تهران باشیم و علی‌القاعده باید این طرح را اجرا کنیم. پورسیدآقایی با بیان اینکه تلاش می‌شود در شورای ترافیک این مسئله به‌صورت کارشناسی‌شده مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد گفت: البته در زمانی که طرح ترافیک97 در شورای ترافیک تصویب شد به این موضوع نیز اشاره‌ای شد و در واقع حذف طرح زوج و فرد حلقه دوم طرح کاهش آلودگی هواست.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تأکید کرد: قطعا طرح ترافیک98 بعد از 15فروردین‌ماه98 اجرا می‌شود چراکه تمام زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای اجرای طرح وجود دارد و ما دیگر نیازی به زمان بیشتر برای اجرای طرح نداریم. وی همچنین به دستاوردهای طرح ترافیک97 از زمان اجرا تا به امروز اشاره کرد و گفت: این طرح دستاوردهای خوبی داشته و در واقع ما شاهد کاهش بار ترافیک و همچنین آلودگی هوا و افزایش تعداد روزهای پاک در شهر تهران بوده‌ایم. پورسیدآقایی در پایان گفت: به‌زودی جلسه‌ای با حضور اعضای شورای ترافیک برگزار خواهیم کرد و ما تأکید بر حذف طرح زوج و فرد داریم و امیدواریم که پلیس در این زمینه با ما همراه باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید