• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 11 مهر 1397
کد مطلب : 32762
+
-

صدای استان‌ها

 مشکل زباله در شهر خلخال 

شهر خلخال در استان اردبیل از قدیم با معضل زباله روبه‌رو بوده است. زباله‌ها در این شهرستان در طبیعت رها می‌شوند ودفن نمی‌شوند.
علاوه بر این‌که شیرابه این زباله‌ها به زمین‌های کشاورزی سرایت می‌کند،‌ هوای این شهر هم آلوده می‌شود. مشکل دیگر این است که یک بیمارستان در همسایگی زباله‌های رها شده وجود دارد. مسئولان باید برای این مشکل فکری بکنند. 
یک شهروند از اردبیل 

  قیمت‌های متفاوت دارو

در این روزها که همه اجناس گران شده است و داروها هم با چند برابر قیمت به فروش می‌رسد، هر داروخانه‌ای یک قیمتتعیین می‌کند. مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بر این موضوع نظارت کنند تا حداقل مردم بدانند قیمت درست دارو چقدر است؟
عظیمی از ایلام 

  ورودی نگین‌شهر 

ورودی نگین‌شهر در شهرستان گنبدکاووس پل عابر پیاده نیاز دارد. نبود پل عابر پیاده و سایر علائم رانندگی تردد در این مسیر را با مشکل همراه کرده است. به‌ویژه در این روزها که دانش‌آموزان در حال رفت ‌و آمد به مدرسه هستند، ممکن است برایشان مشکلاتی پیش بیاید. 
سعیدی از گرگان 

  وانت‌های میوه‌فروش در خرم‌آباد

وانت‌های فروش میوه ترافیک و مشکلات زیادی در خرم‌آباد به وجود آورده‌اند. مسئولان شهرداری محلی ثابت برای آن‌ها تعیین کنند تا این قشر به کاسبی خود بپردازند، مردم میوه‌ ارزان‌تر خریداری کنند و آرامش شهر هم حفظ شود. 
یک شهروند از لرستان 

  اتوبوس‌های فرسوده میبد

مسئولان شهرداری فکری برای اتوبوس‌های فرسوده میبد بکنند. این اتوبوس‌ها آلودگی بسیاری در شهر ایجاد می‌کنند و حتی داخل آن‌ها که می‌نشینیم بوی دود آزاردهنده است. 
یک شهروند از یزد 

   مناسب‌سازی شهر برای تردد

شهر اراک برای تردد معلولان مناسب نیست. لطفا مسئولان شهری به فکر مناسب‌سازی معابر برای تردد معلولان به ویژه نابینایان باشند. 
رحیمی از مرکزی 

   آسفالت شهرک بعثت

فاز 2 شهرک بعثت کرمانشاه وضع آسفالت مناسبی ندارد. سال‌هاست برخی از خیابان‌های این شهرک حفاری شده و هنوز آسفالت نشده است. مسئولان رسیدگی کنند. 
عزیزی از کرمانشاه

   اتوبوس برقی در اراک

با توجه به آلودگی هوا در شهر اراک پیشنهاد می‌کنم شهرداری از اتوبوس‌های برقی استفاده کند.اتوبوس‌هایی که در حال حاضر در شهر تردد می‌کنند، آلودگی شهر را چند برابر افزایش می‌دهند. 
یک شهروند از مرکزی 

   حضور شورا در میان مردم

از اعضای محترم شورا درخواست می‌کنم برنامه‌ای بگذارند و به نوبت در محله‌ها و مساجد شهر کرمانشاه حضور یابند تا از نزدیک با مردم دیدار و مشکلات و خواسته‌های شهروندان را بررسی کنند.
امیری از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید