• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 28 تیر 1397
کد مطلب : 23611
+
-

سونامی در اردوی استقلال پس از استعفای افتخاری

تیم استقلال شاید یکی از عجیب‌ترین روزهای تاریخ عمر خودش را می‌گذراند. تیمی که تا همین دو ماه پیش صحبت از حضورش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، اما امروز به وضعیتی گرفتار شده که حتی نمی‌تواند تشکیل یک تیم کامل را بدهد. استقلالی‌ها در رابطه با جذب بازیکنان مصدوم، جدایی امید ابراهیمی، امید نورافکن و احتمالی سید‌مجید حسینی و عدم تمدید قرارداد تیام و جپاروف یک ماه پرتنش را پشت سر گذاشتند و نتوانستند تیم کاملی را آماده کنند. در همین کش‌وقوس، سازمان لیگ به‌دلیل عدم حضور استقلال در سوپرجام حکم به برتری 3برصفر پرسپولیس داد تا بازیکنان با شنیدن این خبر حسابی ناراحت شوند.

در تمرین سه‌شنبه بازیکنان دور هم جمع شده و نسبت به عدم برگزاری بازی اعتراض کردند و گفتند اگر بازی را در زمین می‌باختیم، خیلی بهتر بود تا اینجوری نتیجه را 3برصفر اعلام کنند. آنها آنقدر زیر لب غر زدند که موضوع به‌گوش وینفرد شفر رسید و سرمربی استقلال به بازیکنان گفت که ما 4ملی‌پوش داشتیم و زمانی نبود که بازیکنان دور هم جمع شوند، اما یکی از بازیکنان با ناراحتی گفت که امید ابراهیمی رفته و روزبه چشمی هم مصدوم است، با همین بازیکنان به‌جای اینکه به آلمان برویم و با کارلسروهه بازی کنیم، در سوپرجام بازی می‌کردیم. هنوز بازیکنان در شوک بودند که رضا افتخاری روز گذشته از سمت مدیرعاملی استقلال استعفاء کرد.

خبری که همه از شنیدن آن متعجب شدند. افتخاری که به‌خاطر درگذشت پدرش به تهران بازگشت، از مدیرعاملی استقلال کناره‌گیری کرد. وقتی این خبر به اردوی تیم در ترکیه رسید، بزرگتر‌های تیم جمع شده تا درباره اتفاقات اخیر صحبت کنند. بازیکنان قرار شد کلیپی تهیه کرده و همه به اشتراک گذاشتن آن در صفحه شخصی از شرایط موجود انتقاد کنند، اما هر بازیکنی یک نظری می‌داد و در نهایت تصمیم گرفتند با رسانه‌ها مصاحبه کرده و از شرایط موجود بگویند. فرشید باقری هافبک استقلال با انتقاد از شرایطی که تیم دارد به بازیکنان گفت: به من قول دادند پول بدهند، ولی الان 3هفته است با تیم تمرین می‌کنم، خبری نشده است. وریا غفوری هم صحبت‌های باقری را تایید کرد و گفت به من هم فقط وعده دادند و آخر سر هواداران گفتند چرا برای تمدید قرارداد ناز کردی. 

    کم توجهی به پندار
در تمرینات استقلال هم اتفاقات عجیبی می‌افتد. برخی از بازیکنان که از پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه دلخوشی ندارند، به او کم توجهی کرده و صحبتی نمی‌کردند. آنها اعتقاد داشتند که او نتوانسته از عهده کارها بر بیاید و با رفتارش هم باعث ناراحتی بازیکنان شده است.

بدنساز آلمانی هم رفت
در ادامه‌ی روزهای سختی که استقلالی‌ها سپری می‌کنند، شنیده می‌شود «مارک فیلیپ آندریاس» بدنساز آلمانی آنها که آمده بود بازیکنان این تیم را برای حضور در لیگ هجدهم آماده کند و چند هفته‌ای هم با این تیم کار کرد، اردوی استقلال که در کشور ترکیه برگزار می‌شود را ترک کرد. هنوز دلیل ترک اردوی استقلالی‌ها توسط آندریاس آلمانی در ترکیه مشخص نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید