• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
یکشنبه 10 تیر 1403
کد مطلب : 228656
+
-

7جنایت در کارنامه قاتل نیجریه‌ای

آن سوی مرز
7جنایت در کارنامه قاتل نیجریه‌ای

قاتل سریالی زنان نیجریه بعد از کشتن آخرین قربانی‌اش، زمانی که جسد او را زیر یک درخت رها می‌کرد، خبر نداشت که دوربین‌های مداربسته چهره او را ضبط کرده‌اند.
به گزارش همشهری به نقل از رسانه‌های نیجریه، 13ژوئن 2024(24خردادماه) گلوری آدکولور، دانشجوی دانشگاه شهر بنین نیجریه وقتی برای ارائه پروژه کلاسی راهی دانشگاه شد به طرز عجیبی ناپدید شد. خانواده او بعد از اینکه اثری از دخترشان نیافتند، پلیس را در جریان قرار دادند. در حالی که جست و جو برای یافتن این دختر ادامه داشت، 15روز بعد، بقایای جسدی زیر یک درخت در محله آیووا شهر بنین، پیدا شد. در پزشکی قانونی معلوم شد که جسد متعلق به دختر دانشجوی گمشده است و بررسی ها نشان داد که وی روزی که خانه را برای رفتن به دانشگاه ترک کرده، از سوی فرد ناشناسی ربوده شده و پس از آنکه مورد آزار و اذیت قرار گرفته، به قتل رسیده است.
در ادامه پلیس با بررسی‌ دوربین‌های مداربسته‌ای که در آن حوالی وجود داشت به تصویری از یک مرد دست یافت که جسد مقتول را زیر درخت رها کرده بود. این تصویر، مأموران را به مردی اهل ایالت دلتا نیجریه رساند. مأموران در ادامه محل زندگی این مرد را شناسایی کردند و با محاصره آنجا، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. مظنون جنایت اما در جریان بازجویی نه‌تنها به قتل دختر دانشجو اعتراف کرد که پرده از 6قتل دیگر هم برداشت. او اعتراف کرد که در مدت‌ فعالیتش به‌عنوان قاتل سریالی، 7دختر جوان را فریب داده و بعد از کشاندن آنها به محلی خلوت، هدف آزار و اذیت قرار داده و به قتل رسانده. پس از آن نیز اجساد قربانیان را در محل‌های خلوت یا بین درختان رها ‌کرده اما خبر نداشته که هنگام رها کردن جسد آخرین قربانی‌اش دوربین‌های مداربسته چهره او را ضبط کرده‌اند. به گزارش پلیس تحقیقات در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید