تروریسم پروپاگاندا و برندینگ
کتاب «تروریسم، پروپاگاندا و برندینگ: ترفندهای داعش برای فروش آنلاین ترور» به قلم آنا کروگلووا و ترجمه مهدی فروتن آغمیونی به بررسی استراتژیهای بازاریابی و پروپاگاندای داعش میپردازد که بهصورت هوشمندانه برای جذب نیرو و گسترش ایدئولوژی خود از آن استفاده کرده است.
چه عاشقانِ بینشانی که پای درد تو نشستند
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان سعی داشتند از طریق ترور، ایران را از مسیر رشد و پیشرفت دور سازند اما عملکرد جمهوری اسلامی در دهههای اخیر نشان میدهد که این اقدامات تروریستی تاثیر چندانی بر روند پیشرفت ایرانیان نداشته است.