• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 8 مهر 1402
کد مطلب : 204261
+
-

نکته بازی/ یک‌سال جوان‌تر از نیجریه!

یکی از شگفت‌انگیزترین اتفاقات فوتبال ایران که انصافا باید در تاریخ به ثبت برسد، مربوط می‌شود به میانگین سنی تیم امید. آنطور که رسانه‌ها محاسبه کرده‌اند، معدل سنی تیمی که رضا عنایتی با خودش به بازی‌های آسیایی هانگژو برده، 23.13سال است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که اسم این تیم، تیم زیر 23سال است! حالا اینکه چطور میانگین سنی واقعی تیم از عدد اسمی آن بالاتر رفته، 2دلیل دارد؛ نخست اینکه تیم‌ها در این دوره به‌خاطر تأخیر یکساله مسابقات اجازه داشتند بازیکنان زیر 24سال را به هانگژو ببرند و دومی هم حضور 2بازیکن کمکی بزرگسال و بالای 30سال در تیم عنایتی است. بد نیست بدانید تیم امید فعلی ما، از تیم بزرگسالان نیجریه در جام‌جهانی2022 فقط یک سال جوان‌تر است!

مگر تخفیف ندادید؟
آرش رضاوند، بازیکن استقلال در گلایه از بدعهدی باشگاه گفته: «اگر قراردادهای پارسال‌ ما را تسویه می‌کردند، امسال تخفیف می‌دادیم.» خب این یعنی چه؟ مگر تخفیف نداده‌اید؟ پس این حجم از اخبار ریز و درشت که هر روز منتشر می‌شد در مورد اینکه بازیکنان استقلال در حال کم کردن از رقم قراردادهای خود هستند، چه معنایی داشت؟ یعنی راست نبود؟ از همان اول هم باور موضوع برای‌مان ساده نبود اما حالا مصاحبه رضاوند موضوع را پیچیده‌تر هم کرده است. تازه به یاد داشته باشید ما سعید مهری را هم داریم که با استقلال قرارداد 150میلیون تومانی بسته و باشگاه منتظر است بقیه بازیکنان تخفیف بدهند تا قرارداد او درست شود. یعنی الان مهری با همان 150میلیون باید سر کند؟ البته ما زودباور هستیم، اما نه تا این حد!

مسئول فوق برنامه
تصویری منتشر شده از پیراهن مانوئل نویر که سردار آزمون آن را برای حسین حسینی فرستاده و دروازه‌بان استقلال هم با انتشار یک استوری از این بابت از آزمون تشکر کرده است. احتمالا پیراهن دروازه‌بان بایرن‌مونیخ در دوران بازی آزمون برای لورکوزن به‌دست او رسیده و سردار هم حالا لباس را برای حسینی فرستاده است. کلا به‌نظر می‌رسد سردار آزمون مشغول کارهای فوق‌برنامه است و التفات چندانی به متن فوتبال ندارد. حضور جدی در لیگ والیبال، سوارکاری، جمع کردن فالوور برای دیبالا و پیراهن گرفتن برای حسینی... . او یکی از مهم‌ترین استعدادهای 2دهه اخیر فوتبال ایران بود که تا چشم به هم زدیم، در آستانه ورود به 30سالگی قرار گرفت. انتظارمان در این سن از سردار، دستاوردهای بیشتری بود اما افسوس که او مشغول کارهای دیگری است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید