• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 7 تیر 1403
کد مطلب : 228436
+
-

با مردم

هزینه آموزش رانندگی 2 برابر شده است
سال گذشته برای ثبت نام فرزندم به یکی از آموزشگاه‌های رانندگی مراجعه کردم و گفتند که هزینه آموزش 3میلیون و 200 هزار تومان است. متاسفانه به علت بیماری، پسرم نتوانست در کلاس‌های آموزشی شرکت کند. امسال که مجددا مراجعه کردیم در کمال تعجب دیدیم که قیمت ها 2 برابر شده و هزینه به 6 میلیون تومان تغییر کرده است. چرا هزینه‌ها این طور بی‌ضابطه بالا می رود؟
 رامجو از تهران

تابلوهای تبلیغاتی مغازه‌ها شب‌ها خاموش شوند
طبق آمار، مصرف برق در کشور ما بیش از حد استاندارد است. یکی از راه‌های کنترل مصرف برق، جلوگیری از روشن‌ماندن تابلوهای مغازه ها و فروشگاه ها بعد از ساعت12 شب است. لزومی ندارد که نیمه شب تابلوها تا صبح روشن باشند.
 فرزاد از تهران

تجهیزات پزشکی بیماران دیابتی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند
بیماران دیابتی برای داشتن یک زندگی عادی ناچارند که به طور مرتب و روزانه از یک‌سری داروها و اقلام پزشکی استفاده کنند، مثل کیت قند، سرسوزن قلم انسولین و یا سنسورهای پایش قند كه  هزینه سنگینی را به بیماران و خانواده‌هایشان تحمیل می‌کند. به همین دلیل ضروری است که مسئولان وزارت بهداشت با اجرای تمهیداتی این قبیل داروها و اقلام مصرفی پزشکی را تحت پوشش بیمه قرار دهند.
 جوینی از تهران

پیامک
ساختمان پزشکان اردبیل نیاز به پارکینگ دارد

ساختمان پزشکان شهر اردبیل درست پشت بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر واقع شده و پارکینگ آن هم مختص پزشکان و کارکنان این ساختمان است و به رغم داشتن فضای کافی در اختیار مراجعه کنندگان قرار نمی گیرد. همین موضوع موجب شده تا محوطه مقابل این ساختمان تبدیل به پارکینگ عمومی شود. جالب اینجاست که برای ورود به این محوطه ورودی هم دریافت می کنند. این وضعیت واقعا کلافه کننده شده، خصوصا برای آن دسته از بیماران و همراهانشان که باید به طور مرتب، به این محل مراجعه کنند.
اسدپور از اردبیل

خط موازي ريل تهران- تبريز براي قطار است يا مترو؟
چند وقتي است که خطوط ريلي جديد به موازات خط ریلی تهران- تبریز (در محدوده كرج) در كنار این خط راه‌آهن ساخته شده است. آیا این خط ریلی جدید، برای قطارهای عبوری است یا قطار مترو؟ خوب است مسئولان در خصوص اقداماتي كه انجام مي دهند، اطلاع رساني كافي داشته باشند.
شهابي از تهران

مشکل نخاله‌هاي مرمت سنگفرش در شهر سلماس
حدود 7 ماه قبل، شهرداری سلماس واقع در استان آذربایجان غربی، خیابان سوره ای،  تقاطع امام را سنگفرش کرد كه كاري بسيار شايسته است؛ اما بعد از اتمام عملیات، مقداري از بتن و نخاله ها در کنار خیابان رهاسازي شده كه تاكنون باعث زمين خوردن و شكستن دست و پاي شهروندان، به خصوص كهنسالان شده است. لطفا اين عامل آسيب به شهروندان جمع‌آوري شود.
مولوي از سلماس

 

این خبر را به اشتراک بگذارید