• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 8 بهمن 1402
کد مطلب : 216985
+
-

با مردم

قیمت نان در گیلان بدون مصوبه افزایش یافته است
درحالی‌که مصوبه قانونی برای افزایش قیمت نان در گیلان نیست برخی نانوایان به بهانه‌های مختلف قیمت‌ها را بالا برده‌اند و همان نان گرانی هم که عرضه می‌کنند بسیار بی‌کیفیت است. لطفا مسئولان ذی‌ربط بر این امر نظارت و با متخلفان برخورد کنند.
محسنی  از رشت

قدردان آتش‌نشانان دلاور هستیم
همیشه از مشکلات گلایه کرده‌ایم که در اینجا آنها را به چاپ می‌رسانید ولی مدیریت آتش‌سوزی بیمارستان گاندی به دستان توانمند دلاورمردان آتش‌نشانی واقعا قابل تحسین است. ابعاد آتش آنقدر بزرگ به‌نظر می‌رسید که فکر می‌کردیم حادثه پلاسکو تکرار شود اما با کمال افتخار بدون تلفات جانی آتش خاموش و عید ما واقعا عید شد. شاید بتوان گفت بهترین هدیه روز مرد همین بود. خداقوت به همه آتش‌نشانان پرافتخار و یاد شهدای آتش‌نشان گرامی باد.
محسنی از تهران

مشکلات آب آشامیدنی نور مازندران
مدت‌هاست که اهالی شهر نور واقع در استان مازندران با مشکلات کم آبی و بی‌کیفیتی آب آشامیدنی روبه‌رو هستند. فشار آب در بیشتر مواقع به حدی کم است که امکان استحمام نیست.از طرفی کیفیت آب هر چند روز یک‌بار پایین می‌آید به‌طوری که وقتی شیر آب را باز می‌کنیم آبی کدر و گل‌آلود از آن خارج می‌شود و این نشان می‌دهد که تصفیه آب از مبدا درست و اصولی انجام نشده است. چرا باید شهر ما که در استانی پربارش واقع شده چنین مشکلاتی آن هم درخصوص آب داشته باشد؟
نیری از نور

سرعت اینترنت در ادارات دولتی افزایش یابد
کندی سرعت اینترنت در ادارات دولتی باعث هدر رفتن وقت شهروندانی می‌شود که برای انجام کارشان در اوج ترافیک به ادارات می‌روند. انجام نشدن کار مراجعان به ادارات دولتی به‌دلیل کندی سرعت اینترنت واقعا لطمه به همگان است چرا که جابه‌جایی هر یک نفر در شهر به ترافیک دامن می‌زند حالا انجام نشدن کار هم به جای خودش. از بانک‌ها گرفته تا اداره مالیات و مخابرات و... همه جا کندی سرعت باعث کندی خدمات‌رسانی شده است.
محمودنیا از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید