• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 10 مهر 1402
کد مطلب : 204524
+
-

اخبار کوتاه ورزشی

  دوومیدانی؛ شکست قهرمان
 بعد از شکست دونده‌های 100متر، دیروز در دیگر ماده‌ها هم مدالی به‌دست نیامد. بزرگ‌ترین شکست تیم هم به نام حسین کیهانی نوشته شد. او که در بازی‌های جاکارتا به مدال طلای دوی 3هزار متر با مانع رسیده بود و رکورددار این ماده هم شده بود، دیروز، روز بدی را پشت‌سر گذاشت؛ هم به مدالی نرسید و هم رکوردش را دونده هندی شکست. کیهانی با زمان 8دقیقه و 45و 98صدم ثانیه هفتم شد. مهدی صابری هم در پرتاب وزنه با حد نصاب 19متر و 41سانتی‌متر پنجم شد. حمیده اسماعیل‌نژاد بعد از هفتمی در دوی 100متر قرار بود دیروز در 200متر بدود اما به‌دلیل اینکه آماده نبود، در خط استارت حاضر نشد.

  هندبال؛ خداحافظ هانگژو
تیم ملی هندبال ایران بازی اول را به کویت و بازی دوم را به بحرین باخت. با توجه به شکستی که کره‌جنوبی مقابل کویت داشت، ایران باید کره را شکست می‌داد. فاصله با پیروزی خیلی زیاد نبود، ایران 25بر 24نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

  تیراندازی؛ 16نفر و یک برنز
تیراندازان تراپ هم به مدال نرسیدند و ایران با همان یک مدال برنز تپانچه میکس، بازی‌های هانگژو را به پایان رساند. دیروز در مسابقات تراپ مرضیه پرورش‌نیا با 105امتیاز هفدهم شد و محمد بیرانوند با 117امتیاز شانزدهم.

  اسکیت؛ یک گام به جلو
تیم ملی اسکیت با ترکیب ملیکا منوچهری‌راد، نگین شیخی، کیارش شاه‌محمدی و محمدامین حیدری در 1000 متر سرعت، از دور مقدماتی صعود کرد ولی در فینال نتوانست نتیجه بگیرد.

  قایقرانی؛ فینالیست‌ها زیاد شدند
بعد از 5قایق ایرانی که روز اول بازی‌های آسیایی رسیدند، دیروز تعداد ایرانی‌های‌ حاضر در فینال کایاک و کانو بیشتر شد. هدیه کاظمی در کایاک یک نفره 500متر در گروهش سوم شد و مستقیم به فینال رفت. تیم کایاک 4نفره پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل با دومی در گروه فینالیست شدند. هیوا افضلی هم در کانوی یک نفره 200متر راهی مرحله نهایی شد.

  شطرنج؛ صدر در قرق ایران
تیم ملی شطرنج ایران دیروز چین، میزبان بازی‌های آسیایی را شکست داد و در صدر جدول مسابقات استاندارد نشست. پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی، پویا ایدنی و بردیا دانشورترکیب تیم ایران را در این دیدار تشکیل می‌دادند که با نتیجه  5/2بر 5/1به پیروزی رسیدند. ایران که در دور قبلی بنگلادش و قزاقستان را شکست داده بود، اگر روزهای آینده مقابل هند و ازبکستان به پیروزی برسد، می‌تواند  به قهرمانی امیدوار شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید