• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 28 مرداد 1402
کد مطلب : 200445
+
-

خبرسازان

«بگیر و ببند» تنها نسخه نیست

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان گلستان گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت، اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد.

واکنش رئیس مجلس به بیانیه «غلامرضا»

رئیس‌مجلس در پاسخ به ادعاهای اخیر محمدرضا غلامرضا، معاون برکنار شده وزیر کشور که دلیل برکناری خود را فشارهای برخی نمایندگان و شخص قالیباف عنوان کرده بود، گفت:«اگر بخشنامه معاون وزیر کشور قانونی بود، چرا وزیر آن را لغو کرد؟ آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴سال، ۳سال شده است. یعنی در ماه‌های نزدیک انتخابات رئیس کمیسیون و وزیر می‌خواهند بروند جایی، باید از استاندار اجازه بگیرند؟ این دقیقاً دخالت معاون سیاسی در انتخابات است.»

تغییرات تازه در لایحه عفاف و حجاب

علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس درباره تازه‌ترین تغییرات صورت‌گرفته در لایحه عفاف و حجاب، گفت: قبلاً جرایم از ۳میلیون‌تومان شروع می‌شد، اما مقررشد نخست با افرادی که سازمان‌یافته بی‌حجابی را ترویج می‌کنند، برخورد شود.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید