• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
سه شنبه 24 مرداد 1402
کد مطلب : 199958
+
-

مادرید؛ شهر بی‌دفاع

رئال برای مدافع رباط داده جانشین نمی‌خرد

مادرید؛ شهر بی‌دفاع

ادر میلیتائو هم مثل کورتوا هنوز فصل شروع نشده، رباط صلیبی پاره کرد و تقریبا کل فصل را از دست داد. باشگاه برای جانشینی کورتوا اقدام به جذب قرضی کپا از چلسی کرد اما خرید جانشین برای میلیتائو گزینه رئالی‌ها نیست. با اینکه رئال با حضور او هم در دفاع مشکل داشت اما به‌نظر می‌رسد فلورنتینو پرز در ادامه خسیس‌بازی‌اش قصد ندارد مدافعی جذب کند. در حال‌حاضر 3مدافع وسط به نام ناچو، آلابا و رودیگر در ترکیب حضور دارند. شایعه شده بود سرخیو راموس که پس از پایان دادن به قرارداد 2ساله‌اش با پاری‌سن‌ژرمن، تیمی برای خودش پیدا نکرده، ممکن است برگردد و جانشین میلیتائو شود اما این بازگشت منتفی است چون پرز بر سر زیاده‌خواهی او در نوبت قبلی هنوز دلخور است. سیاست جدید باشگاه عدم‌پرداخت پول برای بازیکنان پا به سن گذاشته است. او حتی به کریم بنزما هم که حکم پسرش را داشت، برای تمدید قرارداد مبلغ بیشتری پیشنهاد نداد و باعث جدایی این ستاره فرانسوی شد.
رودیگر و آلابا زوج مدافع میانی در رئال فیکس خواهند بود و ناچو نقش مدافع ذخیره را دارد. باشگاه معتقد است اگر کار به شرایط اورژانسی کشیده شود، گزینه‌هایی نظیر کارواخال، شوامنی و مندی می‌توانند در پست مدافع میانی قرار بگیرند. کاماوینگا دیگر گزینه‌ای است که می‌تواند در این پست بازی کند. یکی دیگر از راه‌حل‌ها می‌تواند تغییر سیستم به 3مدافع میانی باشد. کاماوینگا حتی برای پست دروازه‌بانی هم همیشه یکی از نفرات مدنظر است.
پیش از این گفته می‌شد 4گزینه برای جانشینی میلیتائو مطرح شده‌ است. آیمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی که با جذب گواردیولا در سیتی نیمکت‌نشین شده است و تجربه حضور در بیلبائو را دارد، پاوار مدافع فرانسوی بایرن‌مونیخ که برای پست دفاع راست هم مناسب است، آنتونیو سیلوا پدیده 19ساله بنفیکا که البته قیمتش بالاست و نفر آخر تیاگو سیلوا مدافع برزیلی چلسی است که با درخشش در بازی مقابل لیورپول ثابت کرد جدایی‌اش سخت خواهد بود.
بازیکنان آکادمی و تیم کاستیا هم در دسترس هستند. مارول یکی از استعدادهایی است که زیرنظر مدیران قرار دارد. این بازیکن فصل گذشته در لیست تیم برای جام‌جهانی باشگاه‌ها قرار گرفت. آلوارو کاریو دیگر گزینه مورد اعتماد باشگاه است. هر دو زوج مدافعان میانی فیکس کاستیا هستند. رافا مارین، قرضی به آلاوس رفته و امیدوار است که سال آینده برگردد. اگر با این بازیکنان ادامه فصل ممکن نشد، رئال ژانویه سراغ خرید بازیکنی برای پست دفاع میانی خواهد رفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید