• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 29 مهر 1402
کد مطلب : 206439
+
-

راموس علیه مادرید

ال‌کاپیتانو برای سومین‌بار روبه‌روی تیم محبوب زندگی‌اش قرار می‌گیرد

راموس علیه مادرید

امشب یک اتفاق نادر می‌افتد؛ سرخیو راموس با پیراهن تیمی دیگر مقابل رئال‌مادرید بازی می‌کند. این سومین‌بار است که او مقابل رئال قرار می‌گیرد و همگی با پیراهن سویا بوده است. راموس پس از 18‌سال، باید روبه‌روی تیم محبوب دوران بازیگری‌اش قرار بگیرد. او 2‌هفته پیش در ترکیب سویا مقابل بارسلونا به میدان رفت و مورد توهین شدید هواداران حریف قرار گرفت. راموس پیش از بازی گفته بود دوست دارد گل بزند اما به تیم خودشان زد. در بازی امشب ماریانو دیاس که چند سال در رئال وقت تلف کرد و حقوق گرفت، به بازی رسیده و می‌تواند در ترکیب سویا مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.
   سرخیو راموس در 671بازی رسمی در همه رقابت‌ها، 101بار برای رئال گل زد که بیشترشان گل‌های مهم و حیاتی بود. او 40پاس‌گل هم برای این تیم ثبت کرد و 216‌کارت زرد گرفت و 18بار اخراج شد به‌علاوه 8کارت قرمز مستقیم.
   تمام 12‌بازیکن رئال مادرید در فیفادی صحیح و سالم به تیم برگشتند اما به‌خاطر راه دور بازیکنان آمریکای لاتین این تیم ازجمله رودریگو، وینیسیوس و والورده و همچنین رودیگر که با آلمان به آمریکای شمالی رفته بود، ممکن است در ترکیب ثابت حضور نداشته باشند. هر 4‌بازیکن در بازی‌های ملی فیکس بودند.
   مشکل مودریچ با آنچلوتی حل شده و سرمربی ایتالیایی متقاعد شده که به این اسطوره کروات دقایق بیشتری بازی بدهد تا او در نقل‌وانتقالات زمستانی تیم را ترک نکند و از آخرین فصل حضورش در مادرید لذت ببرد.
   بلینگام گفته دوست دارد 10تا 15‌سال دیگر در رئال‌مادرید بماند. بازیکن انگلیسی در 12‌بازی این فصل 9‌بار به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده. او طی 13‌بازی برای رئال و تیم ملی انگلیس روی 16‌گل تأثیر مستقیم داشته: 11‌گل و 5‌پاس‌گل.
   در هر 5‌رویارویی آخر، هر دو تیم موفق به گلزنی شده‌اند و تیمی کلین‌شیت نکرده. هر 4‌بازی اخیر را رئال از حریف برده و از آخرین باری که سویا به رئال نباخته، بیش از یک‌سال و 5ماه می‌گذرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید