• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 21 مرداد 1402
کد مطلب : 199590
+
-

نقل و انتقالات

تا امروز باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس ۱.۶۶میلیارد یورو در بازار نقل‌و‌انتقالات هزینه کرده‌اند. این مبلغ یک میلیارد یورو بیش از کل هزینه تیم‌های سری‌آ است که دومین لیگ پرخرج اروپایی است. باشگاه‌های سری‌آ سرجمع 609میلیون یورو خرید کرده و رده دوم پرخرج‌ترین لیگ‌های اروپایی را به‌خود اختصاص داده‌اند. لیگ یک فرانسه با 498، بوندس‌لیگا با 458 و لالیگا با 292میلیون یورو در رده‌های بعدی ایستاده‌اند. اگر رئال بتواند امباپه را جذب کند لالیگا تا رده سوم بالا می‌رود و اگر بایرن هری کین را بگیرد، رتبه سوم در اختیار بوندس‌لیگا خواهد بود.

فنرباغچه پیشنهادی 15‌میلیون یورویی برای جذب فرد به منچستریونایتد ارائه کرده است. انتقال نزدیک است.

دیروز اخباری مبنی بر سفر هری کین به مونیخ برای عقد قرارداد و تست‌های پزشکی منتشر شد. این در حالی است که تا پریشب گفته می‌شد خود این بازیکن علاقه‌ای به ترک لیگ برتر ندارد و می‌خواهد بماند و رکورد بیشترین گل زده در لیگ را که در اختیار آلن شیرر است، بزند. اما دیروز رسانه‌های آلمانی خبر زدند که کین ظهر به مونیخ سفر کرده. توافق با بازیکن بر سر قراردادی 4ساله صورت گرفته و تنها مذاکرات نهایی بر سر برخی جزئیات با باشگاه انگلیسی مانده است که به‌نظر می‌رسد تا امروز نهایی شود. اگر دنیل لوی، رئیس تاتنهام دندان‌گردی نمی‌کرد و زودتر به فروش این ستاره انگلیسی رضایت می‌داد، کین می‌توانست در بازی امشب در ترکیب قرار بگیرد و نخستین جام با ارزش عمرش را در نخستین بازی‌اش در تیم جدید به‌دست آورد؛ آن هم در نخستین بازی با پیراهنی غیراز لباس طلسم‌شده تاتنهام. مشکلات مالی که شامل کمیسیون مدیربرنامه‌ هم می‌شود، باید حل شوند. بایرن به انجام این انتقال خوش‌بین‌ است.

 بنژامن مندی پس از تبرئه در دادگاه از اتهام تجاوز، موفق شد به فوتبال برگردد. او با تیم لوریان فرانسه قرارداد امضا کرد و حالا قرار است از منچسترسیتی بابت عدم‌دریافت حقوق خود که مبلغی حدود ۱۱.۵میلیون یورو است، شکایت کند. این بازیکن فرانسوی از آگوست ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۳ از سیتیزن‌ها حقوقی نگرفته است.

تایلر آدامز، هافبک لیدزیونایتد به چلسی پیوست. بند فسخ 23میلیون یورویی این بازیکن پرداخت شد.

منچستریونایتد پیشنهادی 30‌میلیون یورویی برای بنجامین پاوارد، ملی‌پوش فرانسوی بایرن‌مونیخ ارائه کرده است. این بازیکن مشتاق بازی برای منچستریونایتد است. این همان رقمی است که یونایتد بابت فروش هری مگوایر از وستهم دریافت کرده.

چلسی حاضر نشد بابت معاوضه روملو لوکاکو با دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس ما‌به‌التفاوت 40میلیون یورویی به طرف ایتالیایی بدهد و به این ترتیب به مذاکرات با بانوی پیر برای جابه‌جایی این 2بازیکن خاتمه داد. هواداران یوونتوس هم مخالف لوکاکو هستند و در پلاکاردهایی خطاب به او نوشته‌اند: «ما خودمان دروازه‌بان دوم(!) داریم؛ تو را نمی‌خواهیم!»

لیورپول پیشنهاد رسمی خود به ارزش 110‌میلیون پوند را برای خرید مویزس کایسدو به برایتون ارائه کرده است، این پیشنهاد رکورد نقل‌وانتقالات در تاریخ فوتبال انگلستان را جابه‌جا خواهد کرد. برایتون این پیشنهاد را پذیرفته و تست‌های پزشکی هافبک اکوادوری برای روز جمعه برنامه‌ریزی شده است. به‌نظر می‌رسید لیورپول این بازیکن را از چلسی هایجک کرده اما عصر دیروز خبر رسید بازیکن شخصا با آبی‌ها به توافق رسیده و چلسی قرار است رقمی 150‌میلیون یورویی برای جذب او ارائه دهد.

چلسی به جذب مارکو وراتی علاقه‌مند است. این هافبک ایتالیایی ترجیح می‌دهد همچنان در اروپا بماند. بارسلونا و بایرن مونیخ هم به جمع مشتریان این ایتالیایی اضافه شده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید