• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 22 خرداد 1402
کد مطلب : 194217
+
-

نقل قول

بهره‌برداری از 541پروژه هلال‌احمری
پیرحسین کولیوند، رئیــــس جمعیت هلال‌احمر: ٥٤١پروژه به‌صورت همزمان شامل ۵۰۰خانه هلال، ١٩پایگاه امدادونجات، کوهستان، ساحلی و ٢٢پروژه اداری، درمانی و امدادی در شعب استانی این جمعیت با اعتباری بالغ بر ۱۰هزار و ۵۰۰میلیارد تومان افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

دریافت پول برای کارنامه؛ ممنوع
رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش:دریافت اجباری پول برای تحویل کارنامه دانش‌آموزان تخلف است. این کار خطا و قطعا خلاف است. از خانواده‌ها تقاضا می‌کنم اگر برایشان ممکن بود به مدرسه کمک کنند اما هیچ مدیری حق ندارد چنین کاری کند و قطعا تخلف محسوب می‌شود.

کاهش سهمیه رشته‌های تجربی و انسانی
محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه:  افزایش ورودی‌های رشته ریاضی فیزیک در شاخه نظری و افزایش سهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مجموع رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در اولویت هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برای سال آینده است. امسال هدف‌گذاری کردیم تا در پایه دهم هنرستان‌ها بتوانیم ۴۱.۵درصد از دانش‌آموزان را هدایت کنیم.

بیمه برای60داروی درمان ناباروری
رضا سعیدی، رئیس هیأت‌مدیره بیمه سلامت: بیش از ۶۰قلم داروی درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت هستند. در بیمه سلامت ایران افزایش پوشش درمان ناباروری صورت گرفته است تا افراد بیشتری از این خدمات بتوانند استفاده کنند، به‌طوری که عنوان شد شرط درنظرگرفتن بیمه برای تمام افراد خانواده دارای مادر باردار حذف شود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :