• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 24 اسفند 1401
کد مطلب : 187964
+
-

آماربازی

1.89
تیم ملوان در مصاف با نفت آبادان تنها یک ضربه داخل چارچوب داشت و با همان یک ضربه بازی را یک - یک مساوی کرد. دروازه‌بان آبادانی‌ها یعنی فرزین گروسیان یکی از ضعیف‌ترین گلرهای این فصل بوده و در این بازی هم مثل بازی‌های گذشته تیمش عملکرد مطلوبی نداشت. گروسیان در جدول دروازه‌بان‌ها در سایت متریکا رتبه بیستم را دارد و همه گلرهای اصلی بالاتر از او قرار دارند. در تقابل این هفته نفت آبادان و ملوان، امید گل آبادانی‌ها 1.89و امید گل ملوان فقط 0.32بود اما بازی یک - یک مساوی شد چون همان یک ضربه‌ای که تیم مهمان به چارچوب دروازه میزبان زد تبدیل به گل شد!

8.05
احمد شریعت‌زاده که مربی سابق نفت آبادان اعتقاد چندانی به او نداشت در نخستین روز حضور ویسی فیکس شد، گل زد و بهترین بازیکن زمین هم شناخته شد. تاوارس تا هفته بیست‌ودوم هرگز از شریعت‌زاده در ترکیب اصلی استفاده نکرده بود و در آن هفته هم وقتی برای نخستین‌بار این مهاجم را در ترکیب اصلی گذاشت در همان نیمه‌اول او را تعویض کرد! اما عبدالله ویسی در نخستین حضورش روی نیمکت صنعت‌نفت شریعت‌زاده را 90دقیقه در زمین نگه‌داشت و تک‌گل میزبان را هم همین بازیکن زد. گلزن آبادانی‌ها در این بازی از سایت متریکا نمره 8.05را دریافت کرد و بالاتر از رحیم آلبوغبیش بهترین بازیکن زمین شد.

9.39
بهترین بازیکن هفته بیست‌وسوم لیگ برتر رضا شکاری بود که با درخشش در بازی گل‌گهر و نفت مسجدسلیمان، نمره 9.39را از متریکا گرفت. شکاری در این بازی 6شوت زد که آمار بسیار جالبی است و 4شوت او داخل چارچوب قرار‌گرفت. او 3پاس کلیدی هم داد و در نهایت با یک گل و 2پاس گل به نمره عالی 9.39رسید که پنجمین نمره برتر یک بازیکن در یک بازی از این فصل محسوب می‌شود. در این بازی نوید عاشوری هم 5پاس کلیدی داد و یک گل زد تا با نمره 8.84دومین بازیکن برتر زمین بعد از شکاری باشد. شکاری حالا با میانگین نمره 7.30بهترین بازیکن گل‌گهر است و به جمع 10بازیکن برتر این فصل هم راه پیدا کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید