• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 7 اسفند 1401
کد مطلب : 186534
+
-

با مردم/آسفالت خیابان‌های دلاوران و هنگام نیاز به مرمت دارد

خیابان دلاوران و هنگام به‌واسطه حضور بورس لوازم خانگی چوبی، بسیار پرترددند. متأسفانه وضعیت آسفالت این خیابان‌ها اصلا مناسب نیست و نیاز فوری به ترمیم دارد.مخصوصا الان که در آستانه سال نو هستیم و طبیعتا تردد خودروها در این خیابان‌ها بیشتر هم خواهد شد.
خامسی از تهران

کوچه سلمان فارسی 1 در بجنورد به فاضلاب شهری وصل شود
کوچه سلمان فارسی 1در بجنورد استان خراسان شمالی دارای سیستم یا مسیر لوله دفع فاضلاب شهری (اگو) نیست درصورتی که دو کوچه‌ دیگر به‌نام‌های دادگاه شورای حل اختلاف و امام رضا(ع) که به این کوچه وصلند، دارای خط لوله دفع فاضلاب شهری هستند. سؤال اینجاست چرا برای کوچه سلمان فارسی برای اتصال فاضلاب شهری اقدام نمی‌شود در حالی‌که تمامی خانه و آپارتمان‌های این کوچه دارای چاه‌های فاضلاب قدیمی و غیراستاندارد هستند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد. ساکنان دچار معضل دفع فاضلاب هستند که مضرات فراوان برای محیط‌زیست دارد. از مسئولان و مدیران شرکت آب و فاضلاب تقاضا داریم نسبت به حل سریع این مشکل اقدام نمایند.
حیدری از بجنورد

جاده بلوار فرشتگان در رودهن آسفالت شود
حدود 20 سال است که ساکن بلوار فرشتگان در مهرآباد رودهن هستم و جاده دسترسی به این بلوار همچنان آسفالت ندارد. گاوداری بزرگی هم که سال‌هاست قرار بوده از محدوه شهر خارج شود همچنان در این محدوده ساکن است و باعث آلودگی بسیار و فراوانی مگس و حشرات موذی و بوی بد شده است. به همه اینها خاکی بودن مسیر را هم اضافه کنید. از شهرداری رودهن تقاضا داریم نسبت به آسفالت این مسیر و خروج گاوداری از این محدوده اقدام کند.
میرحسینی از رودهن

پیامک
مجموعه ورزشی فدک را به شهروندان بازگردانید
مدت‌هاست مجموعه ورزشی و استخر فدک در منطقه 8شهرداری تهران تعطیل است و در ورودی مجموعه در نوشته‌ای کوچک اعلام شده که مجموعه در دست تعمیر است. چه زمانی این تعمیرات تمام‌شده و مجموعه مجدد به مردم بازمی‌گردد؟ دلیل نمی‌شود که چون مجموعه ورزشی دیگری درآن نزدیکی دایر است نسبت به راه‌اندازی و اتمام عملیات تعمیر این مجموعه غفلت شود. تامین هزینه دیگر مجموعه‌هایی که تحت نظر شهرداری نیستند برای شهروندان سخت است. لطفا شفاف به مردم منطقه پاسخ دهید.
سعادت فرد از تهران

به جای فوتبال روی ورزش‌های دیگر سرمایه‌گذاری شود
در اینکه فوتبال یکی از جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی است که طرفداران بسیاری هم دارد شکی نیست اما موضوع اینجاست که تجربه ثابت کرده به‌رغم تلاش‌های فراوان و استخدام مربیان خارجی با هزینه‌های هنگفت، در این رشته ورزشی چندان موفق نبوده‌ایم. اگر این میزان سرمایه و هزینه برای رشته‌هایی مثل کشتی، والیبال و یا ورزش‌های رزمی که تقریبا همیشه مدال آور بوده‌اند صرف می‌شد، بدون شک اکنون جزو کشورهای برتر جهان در این رشته‌ها بودیم. جا دارد مسئولان با واقع‌بینی نسبت به سرمایه‌گذاری درست در رشته‌های ورزشی بازنگری کنند تاهم پول بیت‌المال هدر نرود و هم جوانانی که غیراز فوتبال در رشته‌های دیگر افتخارآفرینی می‌کنند دلسرد نشوند.
ثلاثوند از بیرجند

پیام
دکه‌های فروش غذا در خیابان سی‌تیر به جایی دیگر منتقل شوند

چند سال قبل شهرداری بنا داشت با سنگفرش کردن و مسدود کردن خیابان سی‌تیر جلوی تردد خودروها را بگیرد واین خیابان صرفا محل عبور افراد پیاده باشد اما این طرح عملی نشد و تردد خودروها در این مسیر کماکان ادامه دارد. موضوع نگران‌کننده دکه‌های فروش غذا در این خیابان است که در معرض آلودگی تولید شده توسط خودروها هستند. مسلما این آلودگی به داخل موادغذایی نفوذ کرده و در نهایت زمینه‌ساز انواع بیماری‌ها خواهد شد. این در حالی است که خیابان‌های مناسب‌تری برای استقرار این دکه‌ها وجود دارد مثل خیابان سرگرد رضایی که خیابان کم ترددی است و مسئولان می‌توانند با انتقال و جابه‌جایی این دکه‌ها به آنجا مشکل را رفع کنند.
داوودی از تهران

پاسخ مسئولان
سرفاصله حرکت قطارهای خط 3بیش از این قابل کاهش نیست

شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «ازدحام صبحگاهی در متروی خط آزادگان واقعا آزاردهنده است» در ستون با مردم روز 23بهمن پاسخ داده است: جهت سرویس‌دهی مناسب و رفاه حال مسافران محترم خط 3از تاریخ 16آذرماه سرفاصله حرکت قطارهای این خط در زمان‌های پیک صبح و عصر به 5دقیقه کاهش و با افزایش تعداد 30حرکت نسبت به قبل، ظرفیت مسافری 12درصد افزایش یافته است. شایان ذکر است که تا زمان تکمیل و راه‌اندازی پایانه در خط 3متروی تهران، قطارها در طول مسیر این خط پارک می‌شوند و محدودیت‌هایی را در تعمیر و نگهدای قطار و تجهیزات ثابت مسیر به شرکت بهره‌برداری تحمیل می‌کنند لذا در حال حاضر نمی‌توان بیش از این فاصله حرکت قطارهای این خط را کاهش داد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید