• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 24 بهمن 1401
کد مطلب : 185465
+
-

با مردم

با مردم
حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن خواسته واقعی مردم را نشان داد

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن پیش‌بینی‌های دشمنان داخلی و خارجی را بر‌هم‌ریخت و نشان داد آنچه مردم ایران می‌خواهند قابل‌تعیین از سوی خارجی‌ها و خارج‌نشینان نیست بلکه مردم خودشان تعیین می‌کنند چه می‌خواهند. دشمنان هیچ‌وقت برای مردم تعیین‌کننده نبوده و نیستند و حضور مردم در خیابان‌های شهرهای مختلف نشان داد برنامه‌ریزی‌های آنان نقش‌بر‌آب است.
فاکرزاده از قم

برخی خیابان‌های تهران همچنان تاریک است
بعد از برنامه‌ای که تابستان اجرا و قرار شد برق خیابان‌ها یکی‌درمیان و گزینشی روشن باشد تا در مصرف برق صرفه‌جویی شود این وضعیت ادامه دارد و باعث شده در شب‌های سرد و طولانی، برخی خیابان‌ها واقعا تاریک باشند؛ چرا که همان لامپ‌های یکی‌درمیان هم بعضا خاموش هستند یا خراب شده‌اند. تقاضا می‌شود مسئولان نسبت به تامین روشنایی که بخشی از امنیت جامعه در شب‌هاست در خیابان‌های تاریک اقدام کنند.
خسروی از تهران

آبونمان ماهانه برای تلفن‌ثابت عادلانه نیست
خبرهایی شنیده می‌شود که قرار است رقم ثابتی به‌عنوان آبونمان ثابت به‌صورت ماهانه برای تلفن‌های ثابت به‌صورت عمومی و نه منطقه‌ای درج شود. این روال عادلانه نیست و قطعا به مردم فشار آورده و حتی ممکن است بیش‌از‌پیش باعث بی‌رونق شدن تلفن‌های ثابت شود. می‌توانند رقم دوره‌ای آبونمان را با توجه به ظرفیت‌های منطقه داشته باشند اما سراسری بودن این ارقام از هرگونه انصافی به دور است.
ولی‌زاده از اراک

پیامک
گرانی قرص‌های مورد‌نیاز بیماران قلبی توجیه ندارد
چندی قبل عمل آنژیو پلاستی برای 3رگ بسته شده از قلبم انجام شد و از آن پس نیازمند مصرف دائمی قرص فلاویکس هستم. در نسخه اول، این قرص‌ها را بسته‌ای 80هزار تومان با بیمه تامین‌اجتماعی خریدم. دفعه دوم 140هزار تومان، دفعه سوم 205هزار تومان و اکنون تنها بعد از چندماه 327هزار تومان برای خرید آن پرداخته‌ام. امثال من که چه‌بسا تا پایان عمر نیازمند استفاده از این قرص هستیم و با میانگین عمر هم که حساب کنیم حداقل تا 80سالگی یعنی 30سال دیگر در خدمت جامعه هستیم، تکلیف‌مان با این دارو و امثال آن چیست؟ چه‌کسی مسئول کنترل قیمت این داروها و سایر داروهاست.
دستواره از مشهد

مزاحمت‌های تبلیغاتی هر روز بیشتر می‌شود
به تازگی و به‌خصوص بعد از کندی سرعت اینترنت و فیلتر شدن بعضی نرم‌افزارها، حجم پیام‌های دریافتی تبلیغاتی بسیار زیاد و آزاردهنده شده است. هر چقدر هم کدهای دستوری را شماره‌گیری می‌کنیم یا شماره‌های اعلام شده برای لغو را می‌زنیم فایده‌ای ندارد و دوباره پیام‌ها دریافت می‌شوند. بلاک کردن برخی شماره‌ها نیز مقدور نیست و واقعا دریافت این پیام‌ها برهم زننده آرامش شده است. غیراز آن برخی پیام‌های تبلیغی نیز با تلفن ارائه می‌شود و گاه در روز چندبار تلفن زنگ می‌خورد تا یک پیام تبلیغی بشنوید یا فردی شما را برای خرید یک کالا، بدون توجه به نیاز شما متقاعد کند. لطفا جلوی این روند را بگیرند.
محمودنیا از تهران

 سیستان‌و‌بلوچستان نیازمند بزرگراه و آزادراه است
در کل استان سیستان‌و‌بلوچستان و حتی در مرکز استان و شهرهای بزرگ مثل زابل، حتی یک‌کیلومتر اتوبان وجود ندارد و همین موضوع باعث ترافیک‌های سنگین و تصادفات مرگبار و ناامنی است. از مسئولان تقاضا می‌شود احداث بزرگراه‌های شهری و آزادراه‌ها در این استان را در دستور کار داشته باشند.
کلامی از زاهدان

پیام
باقیمانده متناسب‌سازی‌ حقوق بازنشستگان قبل از پایان سال انجام شود
موکول شدن ادامه متناسب‌سازی‌ حقوق بازنشستگان به سال آینده باعث از بین رفتن ارزش مادی آن می‌شود ضمن اینکه با توجه به بودجه‌هایی که از هم‌اکنون برای سال آینده سازمان تامین‌اجتماعی درنظر گرفته شده است و مدام از کم و کاست آن خبر می‌آید تخصیص رقمی به متناسب‌سازی‌ حقوق‌ها در هاله‌ای از ابهام خواهد بود. درحالی‌که این رقم حق همه بازنشستگانی است که مشمول آن می‌شده‌اند. مسئولان در روزهای باقیمانده سال تصمیمی فوری برای پرداخت ادامه متناسب‌سازی‌ به بازنشستگان بگیرند و آن را اجرایی کنند.
رنجکش از زنجان

خدمات اپراتورهای تلفن بسیار گران شده است
مدتی است خدمات 2اپراتور همراه‌اول و ایرانسل بسیار گران شده است. شارژ مکالمه و اینترنت با کمترین استفاده به پایان می‌رسد و بسته‌های ارائه شده هم به طرز باور نکردنی‌ای به سرعت تمام می‌شود، اپراتور تلفن هم می‌گوید همه‌‌چیز گران شده و بدیهی است که این خدمات هم گران شود!
حبیبی از بهار همدان

جاده تهران- مشهد در قطعاتی نیازمند تعریض است
با توجه به تردد زیاد خودروها در جاده تهران- مشهد و کم‌عرض بودن این جاده در برخی نقاط ازجمله بعد از شریف‌آباد تا سه‌راهی اول جاده تربت‌حیدریه در استان خراسان‌رضوی، از وزارت راه‌و‌ترابری و شهرسازی تقاضا داریم نسبت به ساخت اتوبان در مسیر فوق(شریف‌آباد ورامین تا اول جاده تربت حیدریه) اقدام کنند. اجرای چنین طرحی قطعا باعث کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تردد خودروها می‌شود.
طباطبایی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید