• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 19 دی 1401
کد مطلب : 182281
+
-

نقل قول

تماس با وزیر برای کمک به مدرسه

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش دیروز در گردهمایی کشوری روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی، گفته «فرزندم مدرسه دولتی درس می‌خواند، اما یک‌بار از مدرسه تماس نگرفته‌اند که ببینند چه کاری می‌توانم برای مدرسه انجام دهم. مردم به مشارکت فراخوانده نمی‌شوند و توفیقات بچه‌ها به ندرت به اولیا منعکس می‌شود، اما برای دریافت کمک مالی تماس می‌گیرند.»

فرمانده فراجا حساب توییتر ندارد

مهدی حاجیان، سخنگوی فراجا اعلام کرده که سردار رادان، فرمانده جدید فراجا هیچ‌گونه صفحه یا حساب توییتری در فضای مجازی ندارد و مردم اخبار مرتبط با ایشان را از خبرگزاری پلیس و صفحات سخنگوی فراجا پیگیری کنند. سردار احمدرضا رادان، روز شنبه با حکم مقام معظم رهبری به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

فرسودگی ۳۳درصد وسایل نقلیه کشور

سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا خواستار بازگشت سن فرسودگی به‌خودروها و جدی گرفته شدن موضوع اسقاط خودروهای فرسوده شده و تأکید کرد: «سالانه 2میلیون وسیله نقلیه وارد چرخه ترافیک می‌شود اما خروجی نداریم. این وضعیت خیابان‌ها و جاده‌ها را از خودرو اشباع می‌کند. هم‌اکنون 33درصد از کل وسایل نقلیه کشور در سن فرسودگی و اسقاط قرار دارند و این موضوع باید جدی گرفته شود.

تسویه بدهی تأمین اجتماعی با داروخانه‌ها

داروخانه‌ها تمام مطالبات‌شان را تا مهرماه از سازمان تامین ‌اجتماعی دریافت کرده‌اند؛ سهم آبان مربوط به طرح دارویار تسویه شده و سهم آذر هم در شرف پرداخت است. شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اعلام این مطلب عنوان کرد: «درباره مطالبات داروخانه‌ها عقب‌ماندگی نداریم و ۴۳۰۰میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان پرداخت شده است.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :