• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 11 دی 1401
کد مطلب : 181527
+
-

عدد خبر/ 4 تن

عصاره گیاهی مفید در درمان بیماری‌‌های تنفسی در مجموعه سهاجیسا هلال احمر تولید شد. به‌گفته علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، مجموعه سهاجیسا از تاریخ ۲۶ آذرماه تا سوم دی‌ماه موفق به تولید ۵۹۰کیلوگرم گیاه خشک عشقه و ۳۰۰کیلوگرم عصاره این گیاه شده است. از مهم‌ترین خواص درمانی عصاره خشک عشقه می‌توان به درمان بیماری‌های تنفسی و سرفه اشاره کرد.

30 هزار
نفر سالانه در تهران دچار سوختگی می‌شوند که حدود یک سوم آنها کارگر هستند؛یعنی برآورد می‌شود که سالانه حدود صد هزار کارگر در ایران دچار سوختگی می‌شوند. به‌گفته رئیس بیمارستان شهید مطهری تهران، جامعه کارگری کشور به‌خصوص کارگرانی که در کارگاه‌های صنعتی، تولیدی و ساختمانی فعالیت می‌کنند، معمولاً بیش از سایر اقشار جامعه در معرض سوختگی ناشی از حوادث شغلی قرار دارند.

277 هزار
شغل را کمیته امداد امام خمینی از ابتدای امسال تا اواخر آذرماه برای مددجویان و دهـک‌های ‌۱ تا ۵ ایجاد کرده است. به‌گفته ســـیدمرتضی بختیاری، رئیـس کمیته امداد امام خمینی، امسال ۵۰درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال به غیرمددجویان متقاضی اشتغال، تخصیص یافته است و این تعداد شغل از طریق اعطای ۱۷هزار و ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه محقق شده است.

80 هزار
شغل از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در کشور ایجاد شده است. به گفته معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است ۴ هزار واحد راکد و
نیمه فعال تا پایان سال جاری احیا شود تاکنون
۲ هزار و ۷۰۰ واحد اقتصادی در کشور احیا شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید