• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 6 تیر 1401
کد مطلب : 164472
+
-

دفاع منافقین از حقوق بشر لکه ننگی برای غرب

تطهیر منافقین و تقسیم‌بندی عملکرد آنها به قبل و بعد از دهه 60، سیاست غلطی است که باید درباره آن افشاگری شود

گزارش
دفاع منافقین از حقوق بشر لکه ننگی برای غرب

منافقین از خطرناک‌ترین گروه‌های ضد‌انقلابند؛ فرقه‌ای تروریستی به‌سرکردگی مریم و مسعود رجوی که در دوره فعالیت خود در داخل کشور حملات وحشیانه‌ای را علیه مردم و مسئولان در دهه ۶۰ طراحی و اجرا کردند. یکی از مهم‌ترین وقایع تروریستی این گروه را می‌توان واقعه هفتم‌تیر و هشتم شهریوردانست.

تروریست‌های خوب آمریکایی!
با مهار اقدامات گروهک منافقین در کشور و پایان جنگ تحمیلی، عناصر این فرقه برای ادامه حیات خود و جلب حمایت کشورهای غربی در نقش عوامل نفوذی در کشورهای دیگر ظاهر شدند. با این حال، سابقه سیاه این گروهک در ترور شهروندان سبب شد آمریکا 16مهر سال 76 نام این فرقه را در میان گروه‌های تروریستی قرار دهد.گرچه این اقدام تأیید بزرگی در جنایتکار بودن این گروهک بود، اما عملا آمریکایی‌ها از این مهره بدنام خود برای پیشبرد اهدافی که در سر داشتند و دارند، استفاده می‌کنند. در همان ایام بود که اعضای این فرقه راهی برخی کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم در اروپا شده و تحت حمایت آنها به حیات خود ادامه دادند. حمایت کشورهای غربی از تروریست‌های این گروه سبب شد به فاصله چندماه بعد از اعلام نام این گروهک در فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا، شهید لاجوردی در شهریور سال 77و کمی بعد‌تر از آن سپهبد صیاد شیرازی از فرماندهان بلندپایه ارتش در فروردین‌ماه سال 78ازسوی این فرقه به شهادت برسند؛ اقدامی که نشان می‌داد برخلاف تبلیغاتی که از سوی رسانه‌های وابسته به فرقه درباره دفاع از حقوق بشر انجام می‌شد، این گروه به  مبانی حقوق بشر اعتقادی ندارد. تحقیقات درباره ارتباط تروریسم و منافقین در منابع غربی هم این فرقه را یکی از سهامداران اصلی بانک اقدامات تروریستی نشان می‌دهد. جنایات منافقین آنچنان روشن است که حتی مراکز پژوهشی غرب نتوانستند آن را پنهان کنند. در تحقیق جامعی که دانشگاه مریلند از اطلاعات مربوط به حملات تروریستی در نقاط مختلف دنیا از سال ۱۹۷۰ تا ۲۰۱۰ گردآوری کرده است، ۴۹مورد از اقدامات تروریستی منافقین ثبت شده است که ۴۲مورد آن در شهرهای مختلف ایران، ۳ مورد در بیروت، یک مورد در مادرید، یک مورد در اسلو، یک مورد در واشنگتن و یک مورد هم در هامبورگ بوده است. بااین حال، سال 91وزارت خارجه آمریکا نام این گروه را از لیست تروریستی خود خارج کرد.

کارکرد بین‌المللی فرقه منافق
در سال‌های اخیر این گروهک تلاش کرده است با تطهیر چهره تروریستی خود، لباس دروغین مدافع حقوق بشر و حقوق زنان بر تن خود بپوشاند. با این حال، اسناد نشان می‌دهد این فرقه تروریستی همچنان به اقدامات ضد‌بشری خود ادامه می‌دهد. این اقدامات را می‌توان در جریان هجوم داعش به سوریه دید.رسانه سعودی العربیه تیر ماه سال 95در گزارشی به نقل از سرلشکر مثقال نعیمی، افسر و مشاور ارتش به‌اصطلاح آزاد سوریه! از نقش گروه تروریستی منافقین در حمله به مواضع مدافعان حرم در سوریه می‌پردازد و می‌نویسد: برادران ما! در شورای ملی مقاومت درباره حضور ارتش ایران در منطقه سفیره حلب اطلاعاتی را به ما دادند. پس از بررسی و تطبیق اطلاعات مشخص شد که این خبر درست است.

جای مظلوم و ظالم عوض شد 
گرچه فرقه منافقین تاریخچه‌ای سیاه در نقض حقوق بشر و کشتار مردم بی‌گناه در ایران، سوریه، عراق و برخی دیگر از کشورها دارد و نقش مزدوری را برای غربی‌ها بازی می‌کند، اما تحرکات این گروه در برخی کشورهای مدعی حقوق بشر در پوشش دفاع از حقوق بشر! را می‌توان لکه ننگی بر عملکرد کشورهای حامی این گروهک دانست. در نمونه‌ای عجیب، اعضای این گروهک تروریستی که حتی برای سال‌ها نامشان میان گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داشته است در سوئد، کشوری که خود را مدعی دفاع از حقوق بشر معرفی می‌کند از یک شهروند ایرانی به اتهام کشتار تروریست‌ها به دادگاه شکایت کرده است! این گروهک تروریستی مدعی است این فرد در اعدام تروریست‌ها دخالت داشته است و دادگاه اصطلاحا حقوق بشری در سوئد نیز بدون در نظرگرفتن اصل شکایت و ماهیت این گروه در دفاع از تروریست‌هایی که دستشان به خون 17هزارشهروند ایرانی آلوده است، تهدید به صدور حکمی سنگین علیه این شهروند ایرانی کرده است؛ موضوعی که با واکنش مردم و مسئولان کشورمان روبه‌رو شده و آنطور که کاظم غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفته است این اقدام گواهی بر حمایت رژیم آمریکا از تروریسم و بدخواهی آن برای مردم ایران است. به‌گفته او، هنگامی که آمریکا و غرب از حقوق بشر صحبت می‌کنند این حقوق بشر برای سایر کشورهاست؛ نه برای خودشان: کشورهای غربی از حقوق بشر به‌عنوان ابزار یا کالای سیاسی برای اعمال فشار به ملت‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.او از تلاش برخی برای تغییر دادن ماهیت تروریستی منافقین انتقاد می‌کند و می‌گوید: گروهک تروریستی منافقین چند وقتی است تظاهر به ترک ماهیت تروریستی و نظامی خود می‌کند؛ درحالی‌که این دروغی بیش نیست. به‌گفته سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات گرچه تروریست‌ها هر روز بیش از پیش خود را در اختیار سران تروریسم رسمی و دولتی از قبیل ترامپ و مایک‌پنس و پمپئو قرار می‌دهند، اما همین جانیان هر روز بیش از گذشته در هراس  از خونخواهان سردار بزرگ اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید