• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 6 تیر 1401
کد مطلب : 164438
+
-

به شرط بهشت

کتاب گویا
به شرط بهشت

شهید امیری‌مقدم، از فارغ‌التحصیلان دوره پنجم مدرسه مفید بود که در مقاطعی، در مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ سپاه، به‌عنوان تاریخ‌نگار و راوی دفاع‌مقدس فعالیت می‌کرد. او همراه چند تن از هم دوره‌ای‌های دوران دانش‌آموزی با فعالیت در مرکز مطالعات به‌عنوان پژوهشگر و راوی فعالیت داشت. کتاب «به شرط بهشت» زندگینامه شهید محمد (سعید) امیری‌مقدم، از راویان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس است که سمیه گنجی، تحقیق و نگارش آن را بر عهده داشته است. در کتاب صوتی «به شرط بهشت» می‌توانید با زندگی دانش‌آموزی شهید، فعالیت در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس، حضور در جبهه و شهادت به روایت پدر، دوستان، هم‌محله‌ای‌ها، همکلاسی‌های دوران دبیرستان و خواهرشان آشنا شوید.
در فصل هشتم «به شرط بهشت» روایت خود راوی و آثاری که از این شهید باقی مانده، گردآوری شده است. فصل نهم نیز دربردارنده نامه‌ای است که شهید امیری‌مقدم بعد از شهادت شهید صادقی‌‌‌نژاد با عنوان «نامه‌ای به بهشت» نوشته است. شهید‌سیدمحمد(سعید) امیری‌مقدم، به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. او 26فروردین ۱۳۶۶، با سمت فرمانده دسته در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
کتاب صوتی «به شرط بهشت» از سایت «ایران‌صدا» قابل‌دانلود است. احمد لشینی، بهجت توجه، میلاد فتوحی و محمدحسین غلامعلی خوانش این کتاب را برعهده دارند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید