• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 1 خرداد 1401
کد مطلب : 161382
+
-

عدد خبر/80 میلیارد ریال

80میلیارد ریال
اولین جلسه کمیته مناسب‌سازی معابر منطقه9 برگزار شد و شهردار منطقه با بیان اینکه مناسب‌سازی، تسهیل تردد و عبور و مرور شهروندان در معابر شهری از وظایف اصلی شهرداری است، دستور اختصاص 80میلیارد ریال اعتبار به این کار را صادر کرد. به‌گفته سیدمحمدرحیم مرتضوی معابر باید به‌گونه‌ای مناسب‌سازی شوند که همه اقشار اعم از معلول، کودک، پیر و جوان بدون هیچ‌گونه مشکل و محدودیتی بتوانند در معابر تردد کنند.

۱۱۰۰نهال
دیروز اختتامیه پویش نفس‌های تازه شهر با حضور جمعی از خانواده های تهرانی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. در پویش «نفس‌های تازه شهر»، به افتخار هزار و ۱۰۰ نوزاد که دی ماه ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در شهر تهران متولد شده بودند، نهال‌هایی در سطح محله‌ها کاشته شد. اختتامیه این پویش، همزمان با روز ملی جمعیت بود.

1700متر
مدیرعامل شرکت خاکریز آب از اتمام عملیات لوله‌گذاری در پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان و آغاز عملیات اجرایی قطعه۳ بخش تونلی این پروژه خبر داد. سیدعبدالمهدی حسینی گفت: «یکی از اقدامات در حال اجرای شرکت خاکریز آب، پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان است که شامل ۲بخش تونلی و لوله‌گذاری جمعا به طول ۱۷۰۰متر است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید