• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 29 فروردین 1401
کد مطلب : 158576
+
-

فروش خانه 620میلیاردی با سند جعلی

اعضای یک باند حرفه‌ای کلاهبرداری با استفاده از اسناد جعلی خانه‌ای را در پایتخت به قیمت 620میلیارد تومان فروختند. به‌گزارش همشهری، اواخر دی ماه سال گذشته زن جوانی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران رفت و مدعی شد که از او و خواهرش کلاهبرداری شده است. او گفت: به من و خواهرم یک قطعه خانه ویلائی به متراز 3هزار مترمربع در قلهک به ارث رسیده است. ما خارج از کشور زندگی می‌کردیم و مدتی قبل وقتی برگشتیم متوجه شدیم در سال۹۸، خانه ویلایی با اسناد جعلی فروخته شده است.
به‌دنبال این شکایت تحقیقات در این‌باره آغاز و زن جوانی که با مدارک و اسناد جعلی خود را به‌عنوان مالک خانه ویلائی به خریدار معرفی کرده بود شناسایی و دستگیر شد. او ضمن اعتراف به کلاهبرداری گفت که این کار را با همدستی 5نفر دیگر انجام داده است.
سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: در این پرونده 6متهم دستگیر شدند و کلیه اسناد و مدارک جعلی از مخفیگاه آنان کشف شد. وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 620میلیارد تومان اعلام کرده‌اند و متهمان با صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم این پلیس قرار دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید