• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 25 اسفند 1400
کد مطلب : 156788
+
-

پیام/آبرسانی شهرک قلات قاقازان قزوین چه شد

سال‌ها پیش بنیاد مسکن استان قزوین در روستای قلات قاقازان اقدام به شهرک‌سازی‌ کرد و در سال 96تعدادی از آنها را تحویل مالکان داد ولی آبرسانی به این شهرک همچنان دچار مشکل است و به‌رغم پذیرش آبرسانی برای لوله‌کشی آب شرب، موانع محلی ازجمله کشاورزانی که مدعی زمین‌های کشاورزی خود هستند، باعث شده آبرسانی مختل و زندگی ساکنان تحت‌الشعاع قرارگیرد. اگر ادعای آنها قانونی است رضایتشان را بگیرند و اگر غیرقانونی است، با آنها برخورد شود تا هم نزاع و درگیری رخ ندهد و هم مشکل ساکنان شهرک و نیز روستانشینان حل شود.
غیاثی از قزوین

هیچ فکری برای زیباسازی پل طبقاتی صدر نشد
بارها تقاضا کردیم مسئولان فکری برای زیباسازی سازه‌های بتنی پل طبقاتی صدر کنند تا از این وضعیت بی‌روح و خشن که رانندگان گاهی تا چند ساعت در روز در ترافیک آن گرفتارند درآید اما با رسیدن سال نو هم خبری از زیباسازی این همه بتن و آهن و نازیبایی نشد!
قیصری از تهران 

بوشهر نیازمند پیست استاندارد موتور و ماشین است
قبلا در مسیر جاده تنگک دوم و استادیوم شهید مهدوی پیستی بود که هر جمعه علاقه‌مندان در آن جمع می‌شدند ولی با گذاشتن سرعت‌گیر در این مسیر عملا به این گروه علاقه‌مند جواب رد داده شده و تا امروز هم مکانی جایگزین آن نشده است. هم‌اکنون دوستداران این رشته هر جمعه در خارج از شهر جمع شده و در مکانی نامناسب اوقات خود را می‌گذرانند که بعضا با کشته نیز همراه است. از مسئولان تقاضا داریم پیگیری کنند تا مسیری مناسب و استاندارد ایجاد شود.
فلاحت‌جو از بوشهر
 

این خبر را به اشتراک بگذارید