• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 25 اسفند 1400
کد مطلب : 156724
+
-

کارلتو روی اعصاب رئالی‌ها

سرمربی رئال نزدیک بود یک بازی کم‌اهمیت را فدای ال‌کلاسیکو کند

سوژه روز
کارلتو روی اعصاب رئالی‌ها

کارلو آنچلوتی یک‌بار در دوره قبلی و یک‌بار زمانی که داشت به مادرید برمی‌گشت گفت مربیگری در رئال مادرید آسان‌ترین کار جهان است. او همین کار آسان را این روزها به بهترین شکل انجام می‌دهد اما گاهی زیادی کارش را آسان می‌گیرد. در بازی ساده با مایورکا که هر 4مسابقه آخرش را باخته بود، آنچلوتی دست از احتیاط برنداشت و در آستانه ال‌کلاسیکو تقریبا داشت تیم را به نابودی می‌کشاند. او به کاسمیرو و مندی که با یک کارت زرد ال‌کلاسیکو را از دست می‌دادند فیکس بازی داد و میلیتائو هم چون سرما خورده بود از سیاهه تیم خط خورد وگرنه او هم فیکس می‌شد و در خطر محرومیت قرار می‌گرفت. کاسمیرو 3‌بار تا آستانه گرفتن کارت زرد پیش رفت و یک‌بار آن واقعا حقش بود کارت بگیرد اما آنچلوتی در تعویض کردنش مقاومت می‌کرد. وضعیت‌مندی فرق داشت و او هیچ بی‌احتیاطی نکرد اما در پایان بازی مصدوم شد. مندی مشکل عضلانی دارد، هر چند که آسیب‌دیدگی‌اش جدی به‌نظر نمی‌رسد.
 آنچلوتی که در تعویض‌ها به‌شدت تحت‌تأثیر پسرش است و از او حرف‌شنوی دارد، رودریگو را هم که داشت بد بازی می‌کرد آنقدر از زمین بیرون نکشید تا مصدوم شد. وینگر برزیلی ممکن است مچ پایش شکسته باشد که در این صورت فصل را از دست می‌دهد. بنزما هم درحالی‌که تیم 2بر صفر پیش افتاده بود و گل سومش هیچ تأثیری در سرنوشت رئال نداشت، به‌خاطر احتیاط زیادی کارلتو در پایان بازی مصدوم شد. البته مصدومیت او هم خیلی جدی نیست اما بنزما رئال را در هفت هشت دقیقه پایانی و 5دقیقه تلف‌شده 10‌نفره گذاشت چون تعویض‌ها تمام‌شده بود.
یک موضوع اعصاب‌خردکن دیگر درباره سرمربی محبوب ایتالیایی این است که او به جوانان بازی نمی‌دهد. جدا از وینیسیوس و میلیتائو که آنچلوتی آنها را از خاک بلند کرد و زندگی بخشید، هیچ بازیکنی از کاستیا، تیم دوم باشگاه در ترکیب تست نشده است. فصل پیش زیدان چند پدیده جدید را از کاستیا رو کرده بود و به آنها بازی می‌داد. بازیکنانی مثل بلانکو و میگل گوتیرس خیلی درخشیدند. گوتیرس در غیاب مندی مصدوم بازیکن فیکس دفاع چپ شده و مارسلو را به نیمکت دوخته بود. کارلتو ابتدای فصل چندباری او را به زمین فرستاد اما بعدا برای همیشه او را بایگانی کرد. میگل در بازی این هفته کاستیا در پاس‌گل‌هت‌تریک کرد و آریباس هم در این بازی 3‌گل به ثمر رساند. با توجه به خریدهای احتمالی در فصل آینده و ورود امباپه و هالند بعید است آریباس آینده‌ای در تیم اصلی داشته باشد و احتمالا به تیمی دیگر در لالیگا قرض داده خواهد شد. او در این فصل در 2061‌دقیقه، 11گل به ثمر رسانده و 4‌پاس‌گل داده و به‌طور میانگین در هر 137.4دقیقه روی یک گل تأثیر گذاشته. آریباس فصل گذشته در لالیگا و لیگ قهرمانان 157‌دقیقه بازی کرد. آنچلوتی در این فصل از میان بازیکنان تیم دوم باشگاه تنها به پیتر (9‌دقیقه)، سانتوس (10‌دقیقه)، بلانکو (36دقیقه) و گوتیرز (327دقیقه) فرصت داد.
سرمربی ایتالیایی ادن آزار را هم نادیده می‌گیرد. این چهارمین مسابقه پیاپی بود که ستاره بلژیکی حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد و این در حالی است که او در هفته‌هایی که به میدان رفته بود، نشان می‌داد در حال احیا شدن است. ادن آزار از ابتدای فوریه تاکنون 46‌دقیقه از 811دقیقه ممکن را بازی کرده است. آاس گزارش داده که آزار در تابستان به فروش خواهد رسید. بیل را هم فراموش نکنیم که آنچلوتی فعلا قید او را هم زده است و برنامه‌ای برای استفاده از او ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید