• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 12 اسفند 1400
کد مطلب : 155427
+
-

عکس خبر


در روزی که منچستر و کریستال‌پالاس دور پنجم FA CUP را با موفقیت پشت سر گذاشتند، تاتنهام با نتیجه یک بر صفر به میدلزبرو باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. آنتونیو کونته در واکنش به این شکست گفته است: « باید از شکست‌ها درس بگیریم. در چنین بازی‌های حذفی که مهمان هستید، باید خیلی سریع کار را تمام کنید. به اندازه کافی خوب نبودیم و میدلزبرو شایسته صعود به دور بعد بود. گاهی اوقات سرمربی باید از هویج استفاده کند و گاهی اوقات از چماق. بعد از باخت به برنلی، از چماق استفاده کردم و بردیم اما بعد از بازی با لیدز، سیاست من استفاده از هویج بود و به میدلزبرو باختیم!»


فریدون زندی سرمربی دینامو‌درسن شد. این خبری بود که روز گذشته در رسانه‌های داخلی سرو صدای فراوانی به راه انداخت. با اخراج الکساندر اشمیت، زندی که به‌عنوان دستیار در دینامودرسن فعالیت می‌کرد، به‌طور موقت به‌عنوان نفر اول کادرفنی انتخاب شد تا در دیدار روز یکشنبه مقابل وردربرمن روی نیمکت بنشیند. دینامودرسن تیم چهاردهم جدول لیگ 18‌تیمی لیگ دوم آلمان (بوندس‌لیگا2) است و باید به مصاف وردربرمن صدرنشین برود. بدون شک پیروزی مقابل تیم اول جدول می‌تواند دستاورد مهمی برای زندی باشد و حکم سرمربیگری موقت او را برای چند هفته‌ای هم که شده تمدید کند.


اگر جام می‌خواهید سراغ کریستوف گالتیه بروید، مربی‌ای که سال گذشته پس از 10‌سال لیل را بالاتر از پاریس به مقام قهرمانی رساند و حالا امسال توانسته با نیس به فینال جام حذفی برسد. کریستوف گالتیه در نخستین فصل به‌دست گرفتن هدایت نیس، موفق شد این تیم را برای اولین‌بار در 25‌سال گذشته به فینال جام حذفی فرانسه برساند. با توجه به حذف پاریس از این رقابت‌ها، نیس شانس خوبی برای به‌دست آوردن مقام قهرمانی دارد. نیس که فصل گذشته نهم شد در حال‌حاضر با گالیته 46‌امتیازی است و فقط یک‌امتیاز از تیم سوم جدول یعنی مارسی کمتر دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :