• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 14 دی 1400
کد مطلب : 150015
+
-

عدد خبر/ 100درصد

بر اثر بارندگی‌های 13و14دی سد استقلال میناب در شرق هرمزگان ۱۰۰درصد آبگیری شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ظرفیت این سند قبل از بارندگی‌ها ۲۰درصد مفید بود که هم‌اکنون به حدود ۱۰۰درصد رسیده و دریچه‌های تحتانی برای تعادل در آب ورودی از صبح روز گذشته باز شده است.

۹۰میلیارد تومان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: طبق برآورد انجام شده برای رفع نواقص موجود در بزرگراه‌های استان به ۹۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است. به گزارش ایسنا، جعفر شهامت اظهارکرد: این رفع نواقص شامل نصب تابلو علائم و رفع نقص دوربرگردان‌هاست.

۱۲طرح
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تصویب ۱۲طرح استانی و ملی با اولویت افزایش جمعیت خبر داد. به گزارش ایسنا، ناصر مقدم اظهار کرد: برای تأمین اعتبار این طرح‌ها، مصوبات استانی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می‌شود و پس از تأیید نهایی در این وزارتخانه اعتبار به این طرح‌ها اختصاص خواهد یافت.

۱۳روستا
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام از اتصال ۱۳روستای استان (1300 خانوار) به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت 3G/4G خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام، عباس بیرامی افزود: اتصال روستاهای باقیمانده در دست اقدام است.

این خبر را به اشتراک بگذارید