• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 26 آبان 1400
کد مطلب : 145732
+
-

نقل‌قول خبر


محمد مهدی اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در مقایسه با سایر حوزه‌های فرهنگی و هنری حوزه «کتاب» در وضعیت مناسبی ارزیابی می‌شود که این موضوع محصول کار و فعالیت مجاهدانه‌ای است که دوستان و همکاران ما در این حوزه از خود بروز می‌دهند.

بیژن نوباوه

نائب ‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید کاری کنیم که بچه‌ها از دوران طفولیت و از خانه و مدرسه کتاب خواندن را یاد بگیرند و اگر این مسئه در طولانی مدت اتفاق بیفتد، نتیجه و پدیده بسیار خوبی برای کشور ما به همراه دارد.

یاسر احمدوند

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در برنامه صبح‌بخیر ایران گفت: تقریبا جزو 20کشور اول دنیا در آمار مطالعه محسوب می‌شویم، اما در این زمینه نسبت به توقع مان از کشور بزرگ و دارای تمدنی چندین هزار ساله، هنوز فاصله داریم.

محمد الهیاری فومنی

مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال‌های اخیر افزایش قیمت کاغذ و نرخ خدمات فنی چاپخانه‌ها روی قیمت کتاب تأثیر گذاشته اما همچنان نسبت به سایر کالاها افزایش چندانی نداشته است.

مسعود رنجبریان

شهردار منطقه6 در نشست مشترک با اعضای اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به ‌مناسبت هفته کتاب گفت: در 2منطقه خیابان انقلاب و کریمخان که 2 نقطه اصلی شهر در حوزه کتاب هستند، مأموران خدمات شهری به پاکسازی دستفروشان کتاب مکلف می‌شوند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید