• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 13 آبان 1400
کد مطلب : 144672
+
-

آماربازی

8/47
‌ایمان صادقی با کسب نمره عالی 8.48 از سایت متریکا به‌عنوان بهترین بازیکن هفته سوم لیگ برگزیده شد. این دروازه‌بان که فردا باید مقابل استقلال قرار بگیرد، هفته قبل در آبادان نمایش درخشانی مقابل صنعت‌نفت داشت و بهترین بازیکن لیگ شد. در هفته سوم 3بازیکن توانستند از متریکا نمره بالاتر از 8 بگیرند که 2نفر از این 3نفر دروازه‌بان بودند. علیرضا حقیقی درون دروازه نساجی یک گل خورد اما 6شوت در چارچوب دیگر گل‌گهر را مهار کرد. ایمان صادقی هم هر 5شوتی که شانس گل‌شدن داشت را مهار کرد تا نخستین کلین‌شیت او در این فصل، نخستین 3امتیاز را هم به‌حساب فجرسپاسی واریز کند. صادقی دو خروج موفق هم داشت تا با نمره 8.48 متریکا بهترین بازیکن هفته شود.

7/6
تیم آلومینیوم اراک با نمره فنی 7/6 از 10 بهترین تیم هفته سوم لیگ برتر شد. در این هفته نفت مسجدسلیمان بیشتر از همه شوت زد (15شوت)، کمترین شوت متحمل‌شده را داشت (2شوت) و قلدرترین تیم هفته هم بود (موفقیت در 54درصد از نبردها)؛ اما یک اتفاق غیرمنتظره جلوی انتخاب این تیم به‌عنوان بهترین تیم هفته را گرفت. آلومینیوم اراک در خانه‌اش به روند شکست‌ناپذیری پرسپولیس بعد از 20هفته پایان داد. در این هفته حامد لک بیشترین لمس توپ را بین همه دروازه‌بان‌های لیگ داشت: شاگردان خطیبی بیش از 3برابر پرسپولیس شوت و بیش از دوبرابر این تیم شوت در چارچوب زدند. حتی در نبردهای یک مقابل یک هم برتری با تیم میزبان بود. آلومینیوم با این درخشش ویژه بهترین تیم هفته سوم شد.

03
تیم فجرسپاسی با داشتن 3بازیکن در ترکیب تیم منتخب هفته، رکورددار هفته سوم شد. در تیم منتخب این هفته استقلال و آلومینیوم هرکدام 2بازیکن و سپاهان، نساجی، نفت مسجدسلیمان و فولاد هرکدام یک‌بازیکن داشتند. اما فجرسپاسی علاوه بر دروازه‌بانش که بهترین بازیکن هفته شد، دو مدافع میانی هم در تیم منتخب داشت. عرفان معصومی و محمد قنبری (فجرسپاسی)، ارسلان مطهری و آرش رضاوند (استقلال)، علیرضا نقی‌زاده و محمد علی‌نژاد (آلومینیوم)، حسن نجفی (نساجی)، محمد قاسمی‌نژاد (فولاد)، عماد میرجوان (نفت مسجدسلیمان) و دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان) 10بازیکنی بودند که به همراه ایمان صادقی دروازه‌بان فجرسپاسی بهترین تیم هفته را تشکیل دادند. 5نفر از این 11نفر فردا در بازی حساس فجرسپاسی و استقلال حضور خواهند داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید