• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 13 مرداد 1400
کد مطلب : 137309
+
-

نکته بازی/ نفرین روسی


نه؛ باورکردنی نیست. این بار دیگر واقعا خودمان را آماده کرده بودیم سردار آزمون را در یک لیگ معتبر اروپایی ببینیم، اما انگار قسمت نمی‌شود که نمی‌شود. این دفعه معتبرترین رسانه‌های آلمان و ایتالیا از حضور سردار در فهرست خرید رم و بایر لورکوزن خبر دادند، اما اول باشگاه ایتالیایی عقب کشید و حالا هم خبر منتفی شدن حضور آزمون در تیم آلمانی منتشر می‌شود. از قرار معلوم لوکاس آلاریو، مهاجم جدایی‌طلب لورکوزن قراردادش را تمدید کرده و دیگر نیازی به جذب سردار وجود ندارد. اگر این اخبار صحت داشته باشد، آزمون دست‌کم یک سال دیگر یعنی تا پایان قراردادش در زنیت باقی خواهد ماند. هرچند مطمئنیم به‌زودی روس‌ها یک قرارداد جدید جلوی این پسر می‌گذارند و او آن را امضا می‌کند. این انگار یک نفرین است؛ یک نفرین بی‌پایان.

این «پنج» لعنتی

علیرضا منصوریان در لیگ بیستم پرفراز و نشیب‌ترین دوران مربیگری‌اش را پشت سر گذاشت. او فصل را روی نیمکت تراکتور شروع کرد و با نتایج بدی که گرفت، خیلی فوری کنار گذاشته شد. پس از آن علیمنصور راهی آلومینیوم اراک شد و در ابتدا نتایج بسیار خوبی گرفت. اوج کار او هم شکست تراکتور در جام حذفی و گرفتن انتقام از مدیران این باشگاه بود. همه فکر می‌کردند اوضاع رو به راه شده و بالاخره منصوریان تیمی را پیدا کرده که در آن توانایی‌هایش را نشان بدهد، اما 5 شکست پیاپی در 5 بازی پایانی، همه‌‌چیز را خراب کرد. کلا امسال عدد 5 برای منصوریان خوش‌شانسی نیاورد. او 5 هفته اول با تراکتور فقط یک برد آورد و اخراج شد، هر 5 بازی آخر را هم با آلومینیوم باخت.

خدا به پرسپولیس رحم کند

این چند روز بعد از سقوط سایپا به مسابقات لیگ یک، سرنوشت تیم‌های سابق علی دایی تبدیل به یکی از سوژه‌های جالب شبکه‌های اجتماعی شد. تقریبا تمام تیم‌هایی که دایی در مقطعی هدایت آنها را برعهده داشته، به دسته پایین‌تر سقوط کرده و حتی اغلب آنها محو و منحل شده‌اند. صباباطری، نفت تهران، راه‌آهن 3 تیمی هستند که قبلا افتادند و الان هیچ اثری از آنها نیست. یعنی حتی در لیگ 3 و زیرگروه هم نمی‌توانید این تیم‌ها را پیدا کنید. این وسط سایپا مانده بود که این تیم هم افتاد، فقط امیدواریم مثل بقیه به مرز انحلال نرسد و بتواند خودش را حفظ کند. در این شرایط تنها باید گفت خدا به پرسپولیس رحم کند. از بین تیم‌های سابق دایی، الان فقط پرسپولیس در لیگ برتر است!

این خبر را به اشتراک بگذارید