• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 3 مرداد 1400
کد مطلب : 136509
+
-

با مردم/ برگزاری مجدد آزمون وکالت عادلانه است

براساس آنچه که اعلام کردند سؤالات آزمون وکالت که در تاریخ ۲۵تیر برگزار شد لو رفته بود. این آزمون با ۳بار تعویق در تاریخ فوق برگزار شد و دست آخر هم با سؤالاتی که لو رفت، تنها راه برقراری عدالت در خصوص این آزمون برگزاری مجدد آن است.
سامانی از تهران

  چه کسانی از سرعت واکسیناسیون راضی هستند
اینکه مسئولان بعضا عنوان می‌کنند مردم از سرعت واکسیناسیون راضی هستند دقیقا منظورشان کدام مردم است؟ وقتی در بسیاری از مراکز فقط نصف روز واکسن تزریق می‌شود که آن‌هم بیشتر به‌دلیل کمبود واکسن است و البته بی‌برنامگی، چگونه واکسیناسیون سرعت دارد؟ اصلا معیار نظرسنجی مسئولان چیست و از چه کسانی نظرسنجی شده است؟
روزبهی از تهران
 
  پوشال کولر با آب ناسالم 20روزه غیرقابل استفاده می‌شود
در محله خانه اصفهان روزنه‌های پوشال‌های کولر آبی کمتر از 20روز مسدود می‌شود و شوره نمکی تمام منافذ آن را می‌پوشاند که این موضوع حکایت از ناسالم‌بودن آب این منطقه دارد. آب شرب اصفهان در اکثر مناطق وضعیت بسیار بدی دارد که از سال گذشته درهمین موقع، به‌مراتب بدتر است. بماند که پوشال را به چندبرابر قیمت سال قبل می‌خریم و مدام مجبوریم آن را عوض کنیم.
محمود بلیغیان از اصفهان
 
   اتوبوسرانی در شهر جدید پرند دایر شود
ساکنان شهر پرند، اغلب اقشار ضعیف جامعه هستند که چه بسا خودرو هم ندارند. دسترسی از پرند به تهران که محل اشتغال اکثر آنان است برایشان سخت است و اتوبوسی هم بین تهران و پرند آمد‌وشد نمی‌کند که مسافران هرروزه از آن استفاده کنند.
طاهر از پرند
 
  کارکنان حق‌الزحمه‌ای صداوسیما فراموش شده‌اند
کارکنان حق‌الزحمه‌ای و نیروهای برنامه‌ای و ساعتی صداوسیما در شهرهای مختلف هرگز از مزایای حقوقی درستی برخوردار نبوده‌اند و هیچ مدیری به فکر آنها نبوده است، درحالی‌که بسیاری از برنامه‌های اصلی سازمان توسط این قشر تهیه و تولید می‌شود. به‌نظر می‌رسد این قشر به‌طور کلی فراموش شده‌اند.
سحابی از تبریز
 
  با کسانی که آشکارا آب را هدر می‌دهند برخورد شود
از مسئولان می‌خواهم باتوجه به وضعیت و شرایط بحرانی آب با کسانی که کوچه و خیابان را به جای جارو با آب شست‌وشو می‌دهند یا به بهانه آبپاشی، آب بازی می‌کنند یا خودروی خود را با آب شهری می‌شویند به‌شدت برخورد شود.
منانی از تهران
 
   نظارتی بر کار دندانپزشکان نیست
چند روز قبل به‌علت درد دندان عقل به کلینیک دندانپزشکی شفای قزوین مراجعه کردم. پس از معاینه و گرفتن عکس، یک‌میلیون‌و300هزار تومان از بنده دریافت کردند و گفتند که دو ساعت صبر کنم تا کارم انجام شود. در این مدت هم دریغ از یک بی‌حسی یا قرص مسکن. بعد از دو ساعت گفتند وقت ندارند و باید تا هفته بعد صبر کنم! تکلیف من که با درد اورژانسی به آنجا مراجعه کردم چیست و با این درد چطور تا هفته بعد صبر کنم. از طرفی پولم را هم بازنمی‌گردانند تا به جای دیگری مراجعه کنم. چه‌کسی مسئول نظارت است، به کجا شکایت کنیم؟
رحمانی از قزوین

  اینترنت همراه اول در اهواز چه زمانی وصل می‌شود؟
در اهواز اینترنت همراه اول همچنان قطع است و در کسب‌وکارها و امور دانشجویان اختلال ایجاد شده است. از مسئولان تقاضا داریم اینترنت همراه اول سریع‌تر وصل شود.
نجلان، دانشجو از اهواز
 

این خبر را به اشتراک بگذارید