• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 24 فروردین 1400
کد مطلب : 128098
+
-

با مردم/ قطار قائم به آزادگان با تأخیر می‌آید


سه، چهار سال است که از خط 3 مترو برای رفتن به سر کار استفاده می‌کنم. حدود 2هفته است که نخستین قطاری که از سمت قائم به آزادگان می‌آید با 10 دقیقه تأخیر می‌رسد که موجب دیر رسیدن به محل کارمان می‌شود. در تماس با متروی تهران هم اعلام می‌کنند که پارکینگ کافی برای قطارها نداریم و مجبوریم قطار را با تأخیر بفرستیم. چطور در چند سال گذشته پارکینگ داشتند و تأخیری در کار نبود ولی به تازگی با کمبود جا مواجه شده‌اند؟
حیدری از تهران 

  جایگاه سوختگیری گاز در اصفهان کم است
مراکز جایگاه‌های سوختگیری گاز طبیعی CNG در اصفهان و حومه آن بسیار کم و انگشت شمار است، به‌خصوص در خیابان بزرگ و طولانی امام خمینی. مسیر شروع و ادامه جاده اصفهان به تهران و شهرک خانه اصفهان در منطقه 8 شهرداری این شهر وسیع و پرچمعیت و پرتردد هیچ جایگاه گازی وجود ندارد و نیاز به احداث آنها شدیداً احساس می‌شود.
محمود بلیغیان از اصفهان

  بخش خصوصی تن به رعایت محدودیت‌های کرونایی نمی‌دهد
متأسفانه در موج چهارم کرونا و وضعیت قرمز حاد شاهد چندین برابر شدن مبتلایان و درگذشتگان هستیم. اما دستورالعمل‌ها در اکثر مؤسسات و شرکت‌های بخش خصوصی اصلا رعایت نمی‌شود و ظاهرا کاهش تعداد کارکنان و شیفتی کردن کارکنان فقط در ادارات دولتی انجام می‌شود. وقتی کنترلی روی عملکردها نباشد دستورات جدید کرونایی کوچک‌ترین تأثیری در کاهش بیماری ندارد.
اعتمادی از تهران

  3رقمی شدن فوتی‌ها برای مسافران نوروز عذاب وجدان ندارد؟
سفر و مسافرت تنها راهکار رسیدن به آرامش و نشاط نیست. این سفر اگر به قیمت توسعه کرونا و افزایش مرگ‌ومیر باشد آیا لذت سفر را باقی می‌گذارد؟ 3رقمی شدن فوتی‌ها برای مسافران نوروزی عذاب وجدان ندارد؟
محمودی از مشهد

  مناظراتی با موضوع قرارداد چین برگزار شود
توقع داریم صدا و سیما در مورد قرارداد با چین مناظراتی برگزار کند و اجازه صحبت به مخالف و موافق بدهد تا ذهن جامعه اقناع شود.
تفقدی از تهران

  خدمتگزاران مدارس محروم از حداقل‌ها و بلاتکلیف
مشکلات و مطالبات سرایداران و خدمتگزاران مدارس کشور نه شامل اجرایی‌شدن طرح همسان‌سازی‌ حقوق با سایر کارکنان دولت و قرار گرفتن در طرح رتبه بندی یا اجرایی شدن طرحی جایگزین آن شده‌اند و نه طرح فوق‌العاده ویژه برای آنان اجرا می‌شود. همچنین پرداخت شدن مطالباتی همچون حق سرایداری، حق‌الزحمه نوبت دوم، حق لباس و اضافه کاری برای این قشر منظور نمی‌شود. بسیاری از نیروهای خدمتگزار مدارس به‌صورت پیمانی، قراردادی و مردمی در مدارس مشغول به‌کارند. آموزش و پرورش درخصوص این نیروهای خدماتی شفاف‌سازی‌ نمی‌کند که نیروهای خدماتی کارمند محسوب می‌شوند یا کارگر؟ اگر کارمند هستند حق و حقوق کارمندی دریافت کنند و اگر کارگر هستند حقوق و مزایا و عیدی کارگری دریافت کنند.
فریدون همتی از سوی جمعی از خدمتگزاران مدارس

  جریمه‌های اشتباهی حذف نشد
زمانی ساعات محدودیت ترافیکی به اشتباه اعلام شد. در آن مقطع هم پلیس راهور و هم معاون شهرداری چندین بار در رسانه‌ها گفتند قبل از ساعت 8و 30دقیقه صبح و یک‌بار قبل از ساعت 14می‌توان از طرح ترافیک خارج شد. بعداز یک هفته هر دو مقام گفتند ساعت 14و 30درست و اشتباه خبررسانی شده و عذرخواهی هم کردند. آن زمان قرار شد جریمه کسانی که در این مدت جریمه شدند حذف شود که متأسفانه موضوع به فراموشی سپرده شد و یک هفته جریمه مکرر من هنوز سرجایش است.
حسین‌زاده از تهران

  رزمندگان ارتشی 8سال دفاع‌مقدس به رسمیت شناخته شوند
رزمندگان ارتشی 8سال دفاع‌مقدس که فیض جانبازی ندارند از هیچ مزیتی برخوردار نیستند درحالی‌که قبلا مصوب شده است به همه رزمندگان درصد جانبازی تعلق بگیرد، به این قشر سهام عدالت بدهند، فرزندان آنها در دستگاه‌های مختلف استخدام یا تبدیل وضعیت شوند، تخفیف شهریه دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه‌ها به آنان تعلق گیرد، در کنکور فرزندان و همسرانشان سهمیه لحاظ شود. که البته هیچ‌کدام از اینها اجرایی نشده است.
علی عباسپوراز همدان

  تخلف زمین 650متری در خرم آباد
یک پیمانکار متخلف که تاکنون ده‌ها قطعه را به‌صورت غیرقانونی تصرف و اقدام به ساخت‌وساز در آنها کرده است، این‌بار دست روی زمینی گذاشته که بیش از۶۵۰ متر است و بیش از ۲۰سال است که هیچ شخصی ادعای مالکیت آن را نکرده است. متخلف با دانستن این موضوع سند جعلی درست کرده و خود را جای خریدار جا زده و با قولنامه‌های جعلی و فروش چندین باره زمین آن را در ردیف اموال خود آورده است. براساس آنچه قوه قضاییه اعلام کرده و از مردم تقاضا کرده است که فساد یاب باشند تقاضا دارم به این موضوع توجه شود.
 فرهنگی از خرم آباد

  پرسنل دستگاه قضایی ملزم به حضور صددرصدی 
درحالی‌که طبق مصوبات ستاد کرونا و منطقاً در مناطق قرمز پرسنل ادارات باید یک دوم و یک سوم حضور داشته باشند، اما دستگاه قضایی از این مسئله مستثنی است و کماکان تمام زیرمجموعه خود را به حضور صددرصدی الزام می‌کند.
امیر از تهران
 
  زیرگذر شهرک قدس بیرجند چه شد؟
اکنون مدت‌هاست زیرگذر فرعی و اصلی شهرک‌های قدس و خوش به جاده اصلی بیرجند به قائن که پرتردد است نیمه کاره رها شده و این موضوع مشکلات بسیاری برای ساکنانی که هر روز از این مسیر تردد می‌کنند ایجاد کرده است. از مسئولان تقاضا داریم این زیرگذر را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانند.
منصوری از بیرجند

این خبر را به اشتراک بگذارید