• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 26 اسفند 1399
کد مطلب : 126879
+
-

میوه، مرغ و شکر با قیمت تنظیم بازار در میادین

تره بار
میوه، مرغ و شکر با قیمت تنظیم بازار در میادین

سیب قرمز و پرتقال شمال با قیمت تنظیم بازار و در قالب اجرای طرح نوروزی «تهران 1400» در میادین میوه و تره‌بار پایتخت عرضه می‌شود. 
به گزارش همشهری، هم‌اکنون هر کیلوگرم سیب قرمز در میادین میوه و تره‌بار با قیمت 8900تومان و هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال با قیمت 11800تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود که به‌طور متوسط، سیب قرمز 41درصد و پرتقال تامسون شمال 38درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت سطح شهر است. علاوه بر میوه شب عید، مرغ، تخم‌مرغ، قندوشکر نیز با قیمت‌های تنظیم بازار در این مراکز خرید عرضه می‌شود و آجیل و خشکبار نیز با قیمت‌های پایین‌تری نسبت به بازار در غرفه‌های خواربار میادین در دسترس شهروندان قرار دارد. در روزهای پایانی سال، علاوه بر فروش ویژه محصولات، عرضه مستقیم کالا نیز در دستور کار میادین قرار دارد و در 80نقطه از این میادین و بازارها جایگاه‌های عرضه مستقیم میوه تدارک دیده شده تا باغداران و تولیدکنندگان درصورت تمایل، نسبت به عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات خود با قیمت مصوب بین شهروندان اقدام کنند. 

برای تسهیل در خرید شهروندان، ساعت کار میادین میوه و تره‌بار هم از امروز 3ساعت و نیم افزایش یافته و این مراکز خرید از روز دوشنبه 25 اسفند تا روز جمعه 29 اسفند، از ساعت 7:30صبح تا ساعت 8:30شب به‌صورت یکسره باز هستند. براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، 253میدان و بازار میوه و تره‌بار این شهر علاوه بر حذف زمان تعطیلی یک‌ساعت و نیمه بین روز، نیم‌ساعت زودتر از روزهای عادی شروع به‌کار کرده و یک ساعت و نیم دیرتر به‌کار خود پایان می‌دهند. این مراکز خرید در روز شنبه 30 اسفند نیز از ساعت 7صبح تا ساعت 11:30قبل‌ازظهر (یک ساعت و 37دقیقه قبل از لحظه تحویل سال) باز هستند و شهروندان می‌توانند مایحتاج خود را تا ساعات پایانی سال از میادین خریداری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید