• پنج شنبه 25 اسفند 1401
  • الْخَمِيس 23 شعبان 1444
  • 2023 Mar 16

سال سخت فراریان از مالیات

اقداماتی که برای جلوگیری از فرارهای مالیاتی انجام شده، دستاوردهای قابل‌توجهی داشته است
سد کردن راه‌ها و بیراهه‌های فراریان بزرگ مالیاتی و کلاهبرداران مالیاتی از دغدغه‌های اساسی دولت سیزدهم بوده که امسال با جدیتی دوچندان در سازمان امور مالیاتی کشور پیگیری شده است.

نقشه جدید

توافق اخیر ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دیپلماتیک، علاوه‌بر اینکه بیش ‌از گذشته شکست پروژه «منزوی‌سازی ایران» را عیان کرد،

دستاوردهای سیاست همسایگی در سالی که گذشت

جمهوری‌اسلامی ایران، به‌عنوان کشوری بزرگ و تأثیرگذار در جغرافیای ژئوپلیتیک خاورمیانه و خلیج‌فارس، نقش محوری در تحولات منطقه‌ای و حتی بین‌المللی دارد.
گفت‌وگوی نوروزی با رحمان عموزاد، ستاره کشتی جهان که به چند دلیل سال 1401را استثنایی و خودش را سرباز مردم می‌داند

حالا من به مادربزرگ عیدی می‌دهم

کمتر کسی تصور می‌کرد که جوان بی‌ادعای مازندرانی در چشم برهم‌زدنی به فوق‌ستاره کشتی ایران و دنیا تبدیل شود و نامش بیش از هر ورزشکار ایرانی دیگری بر سر زبان‌ها بیفتد.رحمان عموزاد خلیلی در مسابقات جهانی بلگراد که شهریور‌ماه امسال برگزار شد، همه رقبا را قلع و قمع کرد و چنان درخشید که حالا خیلی‌ها او را مثل حسن یزدانی مایه فخر کشتی ایران در دنیا می‌دانند.

در‌های بهشت زهرا شبانه‌روزی باز است

بنا بر رسم هر ساله، شهروندان در آخرین پنجشنبه و جمعه سال برای زیارت اهل قبور به آرامستان‌های بزرگ می‌روند و این سنت دیرینه و حسنه را به‌جا می‌آورند.

خروج فرسوده‌ها استارت می‌خورد

هشتمین نشست کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد در سال۱۴۰۱ درخواست مشترک وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی را درخصوص طرح جایگزینی و نوسازی 85هزار دستگاه ناوگان دیزلی برون‌شهری مطرح و بررسی کرد.

آجیل در میادین 30درصد ارزان‌تر از بازار

آجیل، گران‌ترین خوراکی سفره شب عید است و این قیمت بالا، بسیاری از مصرف‌کنندگان را برای تهیه آن با مشکل مواجه کرده است.

از بازی در «نون‌خ» خسته نمی‌شوم

نوروز در جبهه‌ها دوست‌داشتنی بود

بهترین عیدی: درکنار خانواده‌بودن