03
پنج شنبه 25 اسفند 1401
شماره 8737
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نوسازی شهر در سال آینده

یادداشت
سازمان نوسازی شهر تهران در دوره فعلی مدیریت شهری از ابتدا کار خود را با احیای شهر و ارتقا در ساخت‌وساز مسکن شروع کرد و تلاش شد تا در کنار این امور به مسائلی همچون افزایش تسهیلات ساخت مسکن، سهولت در دریافت پروانه ساخت و مسکن ارزان به شهروندان پرداخته شود.
ویژه
جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۹.۵ کیلومتر از خط ۶ مترو حد فاصل ایستگاه میدان امام حسین ع تا ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس به همراه ایستگاه شهید دادمان و ۱.۵ کیلومتر مسیر تونلی در خط ۷ طی مراسمی صبح روز شنبه ۲۷ اسفند، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. به این ترتیب قطعه میانی خط ۶ تکمیل می‌شود.
درشهر
چندی پیش عکس خبری با عنوان «قلع و قمع درختان در باغ‌فیض تهران برای انبوه‌سازی» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که معلوم نبود برای چه زمانی است.

1402؛ سال ارزان اداره کردن شهر

زاکانی برخی از مهم‌ترین دستاورد‌های شهرداری تهران در سال1401 را به‌مناسبت روز شهردار تشریح کرد
گزارش
نگاهی به کارنامه شهرداری تهران، حکایت از آن دارد که پس از آغاز به‌کار مدیریت شهری فعلی، ابتدا طی 6ماه دوم سال1400 ریل‌گذاری برای انجام کارها در سال‌های بعد صورت گرفت.

در‌های بهشت زهرا شبانه‌روزی باز است

بهترین راه‌های رسیدن به بزرگ‌ترین آرامستان تهران در آخرین پنجشنبه و جمعه سال کدام است؟
بنا بر رسم هر ساله، شهروندان در آخرین پنجشنبه و جمعه سال برای زیارت اهل قبور به آرامستان‌های بزرگ می‌روند و این سنت دیرینه و حسنه را به‌جا می‌آورند.
ایجاد 5500شغل با راه‌اندازی 20مرکز پویش
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مراسم افتتاح ۳ سرای محله، زیرگذر سولیران و ۲۰ مرکز پویش کارآفرینی توسعه و تسهیل کسب‌وکار که روز گذشته در چهل و هشتمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، گفت: با اهتمام ویژه به مسائل مردم در حوزه فرهنگی و اجتماعی در این دوره از مدیریت شهری، در کنار توجه به زیرساخت‌های شهری، با وجود اینکه برنامه ما افتتاح ۲ مرکز کارآفرینی در سال ۱۴۰۱ بود اما با همراهی مردم امروز شاهد افتتاح ۲۰ مرکز کارآفرینی پویش در شهر تهران هستیم.
رضا ناصری سرای، رئیس سامانه 137پلاس: در نتیجه تماس شهروندان درباره تغییر کاربری 2 طبقه ساختمان مسکونی به رستوران به مساحت 380مترمربع، موضوع در دستور کار قرار گرفت.