08
پنج شنبه 25 اسفند 1401
شماره 8737
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آخر هفته خوش بگذره...

تعطیلات خوب
آخر هفته‌ها، فرصتی دوباره برای کسب انرژی و رهایی از روزمرگی‌ها و دغدغه‌های کاری است.
ویژه
فقط زندگی در جهانی را تصور کن که در آن آیینه نباشد. تو درباره‌ صورتت خیالبافی می کنی و تصورت این است که صورتت بازتاب آن چیزی است که در درون تو است.
تعطیلات نوروزی تا چند روز دیگر آغاز می‌شود و نیروهای پلیس راهور در کنار دیگر ارگان‌ها و نهادها قرار است مثل هر سال سلامت سفرهای نوروزی را تامین کنند و حواسشان به جاده‌ها و راه‌ها باشد.
زباله‌های پلاستیکی‌که بلای جان کره زمین در چند دهه اخیر بوده‌اند، ممکن است در طرحی انقلابی، به میدان‌های نفت آینده دنیا تبدیل شوند.
یادبود
در صبحی مثل امروز در سال66 که بهار خودش را آرام آرام از کوه‌های کردستان بالا کشیده بود، مرگ، در هولناک‌ترین حالت خود، بر سر مردم بی‌دفاع و بی‌گناه حلبچه بارید.

اول آخر

جشن سنتی «نو اوستی» در اردبیل/عکس: محمد دشتی
به رستوران مادربزرگ‌های جهان‌ خوش آمدید

به رستوران مادربزرگ‌های جهان‌ خوش آمدید

حتی نان خانه مادربزرگ مزه دیگری می‌دهد! دلیلش هم خود مادربزرگ و حسی است که از قلب او به سرانگشتانش می‌ریزد و بعد هم غذاها را مزه‌دار می‌کند.
سفر به‌خیر
حالا که دارید خودتان را برای یک سفر نوروزی آماده می‌کنید، حتما مقصد را هم مشخص کرده‌اید و می‌دانید که قرار است میزبان کدام شهر باشید.
در شهرستان قدس حدود 4سال است که در آستانه عید نوروز، جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی برگزار می‌شود تا حال و هوای نوروزی در شهر با مشارکت شهروندان ایجاد شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
مجازات‌های جایگزین حبس در مراجع قضایی تا حدودی تبدیل به روال عادی شده و خوشبختانه در خبرها می‌خوانیم و می‌شنویم که قاضی‌ها برخی از مجرمان را به جای فرستادن به زندان، مجبور به کارهای عام‌المنفعه می‌کنند.
نسیبه لباس‌های قدیمی را از کمدگوشه اتاق بیرون ریخته بود و داشت یکی‌یکی آنها را برمی‎داشت، نگاه می‌کرد و هرازگاهی یکی از آنها را کنار می‌گذاشت.