• شنبه 1 بهمن 1401
  • السَّبْت 28 جمادی الثانی 1444
  • 2023 Jan 21

انتحار اروپایی

نمایندگان مجلس و کارشناسان مسائل بین‌المللی واکنش‌های‌ احتمالی ایران را به رویکرد ضدایرانی پارلمان اروپایی بررسی کردند
پارلمان اروپا در ادامه اقدام‌های خصمانه خود علیه جمهوری‌اسلامی در ماه‌های اخیر، با تصویب قطعنامه‌ای خواستار قرار گرفتن نام سپاه‌پاسداران ایران در فهرست «سازمان‌های تروریستی» اتحادیه اروپا شد؛ اقدامی «غیرحقوقی» که اجرایی شدن آن ازسوی اتحادیه ‌اروپا می‌تواند پیامدهای بسیاری در حوزه تحولات منطقه‌ای و حتی بین‌المللی داشته‌باشد.

زمستان سخت بدون روتوش

انکار زمستان سخت اروپا و القای وقوع زمستان سخت برای ایران، چیزی جز یک سناریوی رسانه‌ای توسط برجامیون برای فشار به دولت سیزدهم جهت پذیرفتن شروط آمریکا در مذاکرات غیرمستقیم نیست.

دو نشانه‌ یک محاسبه غلط

فرمود محاسبه‌شان غلط بود. از این تحلیل دقیق دور نشوید. حالا نشانه‌ها هم از راه رسیده است. برای فهمیدن این نشانه‌ها، باید ابتدا به محاسبه غلط رسید. خب اشتباه چه بود؟ به غلط روی مردم حساب کرده بودند.

رویکرد تحولی شهرداری توسعه حمل‌ونقل برقی است

1- با توجه به تعداد قابل توجه موتورسیکلت در شهر تهران به‌عنوان ناوگان سبک شهری، که بیش از 4میلیون دستگاه برآورد می‌شود...

استارت برقی‌شدن موتورها

پس از یک هفته وقفه به‌دلیل شرایط جوی، بارش شدید باران و برودت هوا، شنبه‌های امید و افتخار تهران از سر گرفته می‌شود و این قطار این‌بار به ایستگاه حمل‌ونقل پاک رسیده است.

حاشیه‌های داغ نخستین کنکور سراسر زمستانی

نخستین کنکور زمستانی، به‌عنوان نوبت اول کنکور سراسری۱۴۰۲، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در 4گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، زبان‌های خارجی برگزار شد.

سریال‌های مشهور تاریخی-مذهبی چقدر خرج برداشته‌اند

در همشهری آنلاین بخوانید