• دو شنبه 2 آبان 1401
  • الإثْنَيْن 28 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 24

نسخه جدید برای جبران کمبود دارویی

با صدور مجوز برای واردات 8آنتی‌بیوتیک خارجی، به‌زودی دسترسی پایدار به داروهای فصل سرما در داروخانه‌ها ایجاد خواهد شد
سازمان غذا و دارو با هدف حمایت از شرکت‌های دارویی و بازنگری درخواست برخی از آنها، قیمت برخی محصولات را در طرح دارویار اصلاح کرد.
با افزایش 1500هکتاری کمربند سبز، تملک باغات و احداث بوستان‌های محلی

تهران 2000 هکتار سبزتر می‌شود

روند توسعه فضای سبز تهران با روش‌های نوین آبیاری و استفاده از پساب سرعت قابل توجهی پیدا کرده؛ به‌گونه‌ای که طی یک‌سال اخیر بخش‌های زیادی به بوستان‌های داخل و خارج شهر افزوده شد. بوستان‌های جدید بدون چمن ایجاد می‌شوند تا در مصرف بخش بزرگی از آب صرفه‌جویی شود و در مقابل بتوان درختان و گونه‌های مقاوم و کم‌آبخواه بیشتری را به تهران اضافه کرد.

خط قرمز پلتفرم‌ها

در خبرها آمده بود تعدادی از دستگیرشده های اغتشاش اخیر گفته اند که تحت تاثیر فضای مجازی دست به آشوب زدند. برخی سلبریتی ها نیز با همین روایت اظهار پشیمانی کردند.

توسعه فضای سبز سرعت گرفت

روندی که طی دوره مدیریت ششم شهر تهران برای توسعه فضای سبز طی می‌شود، به‌گونه‌ای است که تا سال1404 اقدامات گسترده‌ای در این زمینه رقم می‌خورد.

تصویب واگذاری 3 بلوک سهام سرخابی‌ها

هیات واگذاری درتازه ترین نشست خود در مورد واگذاری مدیریت 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال تصمیم گرفت و اعلام کرد:3 بلوک 17 درصدی سهام این دو باشگاه باید به دست بخش خصوصی سپرده شود.

مخالفت چین با تحریم‌های جدید علیه ایران

سخنگوی وزارت امورخارجه چین در واکنش به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تأکید کرد که پکن با هرگونه تحریم غیرقانونی و یکجانبه بدون مبنا در قوانین بین‌المللی مخالف است.
استاندار البرز در گفت‌وگو با همشهری مطرح کرد

جبران عقب‌ماندگی‌ها در «ایران کوچک»

کوچک‌ترین استان کشور، همسایه دیوار به دیوار پایتخت است و با عمر 12ساله خود، به‌دلیل مهاجرپذیری و وجود اقوام مختلف، «ایران کوچک» لقب گرفته است. فعالیت بیش از 3500واحد تولیدی و صنعتی، استان البرز را به یکی از قطب‌های صنعت و تولید در کشور تبدیل کرده است.

تماشای بازی‌های جام جهانی قطر برای ایرانی‌ها چقدر تمام می‌شود؟

چگونه باید به قطر سفر کرد؟