• چهار شنبه 29 تیر 1401
  • الأرْبِعَاء 20 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 20
روسای جمهور3‌کشور دیروز در نشست‌های دوجانبه بر گسترش روابط سیاسی و اقتصادی تاکید کردند

اتحاد علیه تحریم

هفتمین اجلاس آستانه در مورد سوریه شامگاه سه‌شنبه به میزبانی ایران و با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد. رئیس‌جمهور در این اجلاس با اشاره به گذشت حدود 11سال از آغاز بحران سوریه گفت: ایران همچنان معتقد است تنها راه‌حل بحران سوریه سیاسی است و اقدام نظامی نه‌تنها راهگشا نیست، بلکه به وخامت اوضاع منجر می‌شود.

حضور میلیونی عیدغدیر، ربطی به طرفداری از نظام دارد؟

حدود 3میلیون نفر به خیابان آمدند. عدد بزرگی است. ارادت میلیونی به امیرالمومنین ع در مهمانی 10کیلومتری، حماسه‌ای غیرقابل انتظار رقم زد.

سفر پوتین به تهران و تأثیرات آن بر روابط ایران و روسیه

سفر ولادیمیر پوتین، رئیس‎‎جمهوری فدراسیون روسیه به تهران برای شرکت در هفتمین نشست سران آستانه -روسیه، ترکیه و ایران- به‎منظور رسیدن به راهکارهای حل بحران سوریه، نشان از جایگاه استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در دوران کنونی‌ گذار نظم بین‎المللی در حل مسائل منطقه‎ای و جهانی دارد.

حمله نظامی به شمال سوریه به ضرر ترکیه و به نفع تروریست‎هاست

رهبرمعظم انقلاب پیش‌ازظهر دیروز سه‌شنبه در دیدار رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و هیأت همراه با تأکید بر لزوم افزایش همکاری‎های 2 کشور، به‌ویژه همکاری‎های تجاری، رژیم صهیونیستی را از عوامل اصلی ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی برشمردند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور روسیه:

دلار را باید به تدریج از مسیرمعاملات جهانی خارج کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز سه‌شنبه در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیأت همراه با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن تفاهم‌ها و قراردادهای بین 2کشور، هوشیاری در مقابل سیاست‌های فریبکارانه غرب را لازم دانستند و خاطرنشان کردند: همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه عمیقاً به نفع هر دو کشور است.

سازمان بهزیستی کشور چه می‌کند؟

در همشهری آنلاین بخوانید

آخرالزمان تابستانی؛ اروپا در آتش

چند دوز واکسن کرونا در یک تزریق