17
چهار شنبه 29 تیر 1401
شماره 8547
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فولاد نرم!

در مورد خریدهای این فصل فولاد 2نکته کاملا نگران‌کننده وجود دارد
سوژه روز
اشکان دژاگه تازه‌ترین خرید فولاد در بازار تابستانی نقل و انتقالات لیگ بیست‌ودوم به‌شمار می‌رود. بازیکنی که چندین سال در تیم ملی در کنار جواد نکونام بازی کرده و حالا زیرنظر این مربی به میدان خواهد رفت.
ویژه
معمولا وقتی از ستاره خلیج‌فارس حرف می‌زنیم، اشاره‌مان به یکی از هموطنان خودمان در شمال خلیج‌فارس است اما روحیه جوانمردانه ورزش ایجاب می‌کند این بار این لقب را به معتز برشم ستاره دوومیدانی قطر بدهیم که از جنوب خلیج‌فارس، خود را در تاریخ ورزش دنیا جاودانه کرده است.
ایتالیا میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌‌های والیبال جهان است اما تیم‌هایی که در شهر بولونیا منتظر شروع مسابقات هستند، خیلی از میزبانی راضی نیستند.
ساعت15امروز تیم ملی بسکتبال ایران بازی مهمی دارد. در مرحله یک‌چهارم نهایی، ایران باید اردن را شکست بدهد تا به نیمه‌نهایی برسد.
اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم ملی خرید بعدی فولاد در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.
قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، روز یکشنبه آینده برگزار می‌شود.

سبک یحیی را دوست دارم

گئورگی ولسیانی، مدافع جدید سرخپوشان می‌گوید جو خوب پرسپولیس را در هیچ تیم دیگری ندیده است
پرسپولیس فصل گذشته شرایط خوبی در خط دفاعی و چارچوب دروازه نداشت و همین موضوع باعث شد تا یحیی گل‌محمدی برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش در این دو پست نفرات جدیدی را جذب کند.
یکی از آن 59نفر بودی!

یکی از آن 59نفر بودی!

یادآوری چند نکته ضروری به مهاجم سر به هوای تیم ملی
مهدی طارمی فوق‌العاده آدم عجیبی است؛ یک فوتبالیست باهوش و توانا که در زمین کوچک‌ترین اشتباه بازیکن حریف را تبدیل به کابوسی بزرگ برای او می‌کند، اما بیرون از میدان با سلسله خطاهای عجیب و وحشتناک، به‌طور مستمر خودش را در معرض انتقادات تند و بجا قرار می‌دهد.
به اف‌سی هالیوود خوش آمدی
به اف‌سی هالیوود خوش آمدی
با جذب دلیخت که از بچگی بایرنی بوده؛ حالا باشگاه آلمانی ولخرج‌ترین تیم نقل‌وانتقالات تابستانی است
با نهایی شدن انتقال ماتیاس دلیخت از یوونتوس به بایرن‌مونیخ حالا باشگاه آلمانی به ولخرج‌ترین باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل شده است.
یکی از خوب‌های این فوتبال سروش رفیعی است؛ آنقدر آرام و مثبت‌اندیش که اگر جلوی او جنگ جهانی هم رخ بدهد، آن را به فال نیک می‌گیرد!

شب شاهکار مجتبی

چهره روز
شاید از زمان سپرده شدن باکس دوشنبه‌ شب‌های شبکه سه به «فوتبال برتر» این برنامه هرگز نتوانسته بود مهمانی با سطح وجاهت مجتبی جباری داشته باشد.

اول باشگاهی، بعد ملی

در ماجرای صف‌بندی بازیکنان تیم ملی به سود و زیان کادرفنی فعلی، کریم انصاری‌فرد یکی از نفراتی بود که استوری مخالف گذاشت و به نوعی مدعی شد که شرایط فعلی جالب نیست.

روزشمار

روزشمار
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
خبر بد برای فوتبال؛ سباستین هالر، خرید ساحل‌عاجی تازه دورتموند که از آژاکس به این تیم آمده، متوجه شد سرطان دارد. گفته می‌شود پزشکان در تشخیص اولیه به او گفته‌اند تومورش خوش‌خیم است و با جراحی بهبود می‌یابد اما واکنش باشگاه و دیگران به‌گونه‌ای بود انگار این مهاجم 28ساله باید برای همیشه یا مدتی طولانی فوتبال را کنار بگذارد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8547