06
چهار شنبه 29 تیر 1401
شماره 8547
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«وقتی جعبه طلاهایتان را سرقت کردم، چشمم به آلبوم عروسی داخل آن افتاد. به همین دلیل تصمیم گرفتم آلبوم خاطراتتان را برگردانم، اما از بازگرداندن طلا و جواهرات معذورم، لطفا مرا ببخشید و حلال کنید.»
مرد شیاد که در 8استان به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب قرار داشت، در تازه‌ترین شگردش با دسته چک مسروقه طلا می‌خرید و پیش از نقدشدن چک، از بانک می‌گریخت. به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از مدتی قبل با شکایت یکی از شهروندان در پلیس آگاهی فردیس کرج آغاز شد.
دام هولناک مرد جنایتکار در سایت خرید و فروش کالا

2جنایت برای سرقت خودرو

جنایی
سارق جنایتکار بعد از شناسایی فروشنده سانتافه در یکی از سایت‌های خرید و فروش کالا او را به محلی خلوت کشاند و پس از به قتل رساندن وی، ماشینش را سرقت کرد. با دستگیری این مرد جوان، راز جنایت دیگری که او یک سال قبل‌تر رقم زده بود، فاش شد.
مسخره‌کردن لهجه به جنایت ختم شد

مسخره‌کردن لهجه به جنایت ختم شد

مجرم سابقه‌دار که به‌دلیل مسخره کردن لهجه، دست به جنایت زده بود، پس از ماه‌ها فرار دستگیر شد. به گزارش همشهری، اواسط سال گذشته در جریان درگیری بین چند جوان در یکی از پارک‌های تهران، یکی از آنها با ضربات قمه و شمشیر به قتل رسید و به دستور قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی تهران، تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت شروع شد.
سگ خانگی، قاتل صاحبش شد
جوانی که بر اثر گازگرفتگی سگ خانگی‌اش به بیماری هاری مبتلا شده بود، دو ماه پس از این حادثه در بیمارستان جانش را از دست داد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
امروز که شاهد فراگیری دوباره کرونا و ورود به پیک هفتم هستیم، وزارت محترم بهداشت چرا نسبت به افزایش مراکز واکسیناسیون اقدام نمی‌کند.